Saturday, August 7, 2010

Tiap - tiap 1 Malaysia Nak Masuk Bertinju

Apabila Khaled Noordin Syor Semua IPT tubuhkan kelab satu malaysia ianya seolah - olah nak merancakkan lagi program Tinju 3 malaysia.Mangkuk ayun ni belajar kat mana pun kita tak tahu pasal idea bangang yang mengatakan penubuhan kelab itu akan menyediakan peluang dan ruang yang lebih luas bagi pelajar universiti memahami dengan lebih mendalam mengenai negara melalui konsep satu Malaysia.

Nampak sangat "terbongeng" depan mata,nampak sangat kelentong bangang yang di buat langsung tak boleh nak "cover".Kita yang 1 malaysia pun boleh nilai yang mana satu kenyataan "1 malaysia" yang mana satu bangsa "malaysia".

Ini Semua takde lain nak Bodek laki Mama Penguin,Ini kelab semua nak ampu "spender" anak badak "blue Hippo".Bila Mahafiraun kata 1 malaysia tak jelas,Nazri kata Bangsa Malaysia tak Jelas. Tapi Bila Mangkuk ayun ni bukak kelab bangang 1 malaysia ini yang buat Mahafiraun dan Wak Din Freddie Krueger naik bengang.

Sekarang nampaknya dah ada dua Gng United MuNkEeE,Satu geng sokong Wak Din Freddie Krueger yang mana Wak Din dan Mahafiraun dah Sah satu geng.Satu geng lagi dah Konpom nak Jual Satu Malaysia.Ketua geng ini ialah Laki Mama Penguin.

Nak Siapa di belakang Ketua Geng ini Siapa????

Ini Dia!!!!!!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: