Wednesday, September 8, 2010

Mahafiraun Kelentong MELAYU Sempena Aidilfitri






MADEY : AGAMA ISLAM , UMAT ISLAM JADI MANGSA PAS - minsider

Mahathir Mohamad berkata agama Islam dan penganutnya menjadi mangsa pemimpin PAS yang menggunakan agama sebagai senjata kelangsungan hidup dalam politik supaya parti itu terus mendapat sokongan.

Walaupun kononnya melaungkan perjuangan Islam sebenar, beliau berkata pemimpin PAS sanggup mengubah pemikiran, menukar tafsiran, dan ia memang naluri parti itu sejak dahulu akan mengenepikan Islam untuk mendapatkan sokongan bukan Islam.

Beliau berkata pemimpin PAS pintar memberikan pelbagai pandangan serta penjelasan mengelirukan dan akhirnya yang menjadi mangsa kepada perbuatan itu adalah Islam dan penganutnya.




Warghh!! Kah..Kah..Kah..Yang Jadi Mangsa United MuNkEeE napa tak citer?..Kah..Kah..Kah
Beratus - ratus ribu rakyat yang dah jadi mangsa Kelentong Mahafiraun!! apasal tak nak cerita?
Kat kampong Memali sampai satu kampung dibelasah,di pukul,ditembak mati,dan di penjarakan seisi keluarga termasuk wanita dan kanak - kanak, tu mangsa siapa??? Lepas tu dengan muka tak malu boleh lagi mintak satu kerusi dalam Jawatankuasa Hak Asasi Manusia di PBB.

Woi! Mangkuk ayun ! Ni Mangsa Siapa!
Kat Lubuk Merbau Tu Mangsa siapa pulak? itu belum campur di Kampung Chu Badak,Kampung Melayu Ampang, Kampung Berembang dan Kampung Rimba Jaya lagi sampai dah tak boleh nak kira dengan jari segala Kezaliman United MuNkEeE yang menjadi rakyat sendiri sebagai mangsa kuku besinya.
Tak payah nak Kutuk PAS!
Sekurang - kurangnya PAS ada bercakap nak lawan rasuah,Sekurang - kurangnya PAS ada jugak nak bercakap nak menegakkan keadilan.Sekurang - kurangnya PAS pun ada jugak bercakap untuk menghapuskan undang - undang Zalim macam I.S.A.
Macam lah United MuNkEeE ni Bagoss!! Sangat!!
Macam lah United MuNkEeE Baik Sangat!!!
Beli kapal selam pun tak bley menyelam lagi nak heboh satu dunia,lepas tu kelentong Melayu sana - sini.
nak kelentong kat makcik - makcik dan mat - mat felda boleh lah,tapi kalau try kelentong orang - orang bandar tengok!!!!!



Kalau tak makan penyepak ! gerenti kena Tempeleng punyerr lah..kah..Kah..Kah

2 comments:

checkmate said...

ko xbertanding ke lee? wakil amk?

Anonymous said...

ko patut ikot depa mati sekali..baru rare

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: