Monday, May 10, 2010

Woitt!! MuNkEeE kalau tak tau pasal 13 mei tolong tutup mulut !

Brigadier Jeneral Dato' Muhammad Arshad
Siapa makhluk bernama Azhar Ibrahim dari Pulau Pinang? Mengapa dia mengucapkan Perkataan "13 Mei" pada debat dengan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng pada hari terakhir dia duduk dalam Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang? Dan siapakah dia mengatakan bahawa tentera akan dipanggil jika 13 Mei dan insiden yangsepertinya akan terjadi? Apakah ia menyiratkan bahawa 13 Mei yang lain yang mungkin berlaku di Pulau Pinang jika kerajaan negara bahagian tidak menyerah pada keinginan dan naksir? Apakah dia akan memimpin rusuhan? dan jika dia tidak, Saya akan menjadi orang pertama untuk sukarelawan untuk menembak dia Sampai mati.

Dato Azhari ADUN BN Pulau Pinang.

Saya sekarang ingin menanyakan hal ini disebut moron Azhar Ibrahim, di mana dia selama 13 Mei 1969? Saya kira dia harus bersembunyi di bawah ketiak ibunya. Sebagai seorang askar pencen dan setelah melihat bencana yang dicipta oleh kejadian itu, saya tidak mahu melihat kejadian serupa terjadi untuk kedua kalinya ... ... tidak pernah lagi. Baik, saya ingin melihat tentera digunakan untuk mengendalikan gangguan awam, kerana tentera tidak dilatih untuk menembak orang awam. Sila gunakan polis, kerana mereka punya keistimewaan dalam menembak mati orang awam.


Jika anda Azhar Ibrahim begitu berani, kenapa tidak anda menjadi sukarelawan untuk berjuang dengan Palestin? Jika anda mati, anda akan yakin suatu tempat di Syurga. Apakah itu yang anda inginkan?
Saya ingin memperingatkan semua ahli politik seperti si tolol Azhar Ibrahim, untuk menggunakan sedikit otak anda dan bercakap lebih bijaksana. 13 Mei adalah pelajaran pahit bagi kita semua dan seluruh bangsa ,Orang tua saya menderita di KL selama rusuhan itu, tetapi anda tidak Azhar Ibrahim kerana anda di Pulau Pinang. Oleh itu kalau tak berapa tahu atau tak tahu pasal 13 mei Jadi sila tutup mulut!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: