Monday, July 19, 2010

Padan muka Harussani ! Ka...Kah...Kah

Perhatian! Amaran keras di beritahu ini bukan Harussani Zakaria

PAS TAK PERNAH MINTA MUFTI PERAK JADI ORANG TENGAH - minsider

PAS hari ini menafikan pihaknya pernah menghantar wakil untuk bertemu dengan Mufti Perak Harussani Zakaria agar mengaturkan perbincangan bersama Umno bagi membincangkan usaha menyatupadukan orang Islam dan Melayu.

“Tidak, PAS tidak pernah menghantar wakil untuk bertemu dengan Harussani sama ada rasmi ataupun tidak rasmi... saya menghadiri banyak mesyuarat peringkat pusat, setahu saya tiada perbincangan untuk menghantar wakil jumpa beliau,” kata Ketua Penerangan PAS pusat Idris Ahmad.




Warghhh!!! Kah...Kah...Kah...kah...kah..kah



MUFTI PERAK : PEMIMPIN UMNO, PAS JUMPA SAYA ORANG KECIL SAJA - minsider

Sambil menjelaskan beliau tiada kuasa untuk mengatur pertemuan antara Umno-PAS, Mufti Perak berkata, mereka yang datang memujuknya agar menjadi orang tengah adalah “pemimpin kecil” kedua-dua parti Melayu Islam itu.

Harussani Zakaria yang dihubungi The Malaysian Insider hari ini, sekali lagi mengakui ada pemimpin Umno dan PAS berjumpa dengannya bagi membincang dan meminta pandangan beliau berhubung cara untuk menyatupadukan kedua-dua parti tersebut.

“Memang ada pemimpin kedua-dua parti berjumpa saya mengenai perkara itu tapi hanya orang kecil sahaja.




Warghhh!!! Kah...Kah...Kah...kah...kah..kah



Habis tu berok mana yang pergi berjumpa dengan Harussani tu? Ini tak lain tak bukan mesti Lokman Adam atau Orang Gila Kulim nehh!! eh...takkan sampai sekarang pun orang gila Kulim Mengaku yang dia masih ahli PAS.Dah nama orang gila nak buat macam mana.

PAS SELANGOR : MELAYU TETAP BERKUASA WALAU PUN TANPA UMNO – minsider

PAS Selangor menegaskan pendiriannya menolak sebarang pertemuan Umno-PAS sambil memberi jaminan kuasa Melayu tidak akan hilang jikapun Umno diketepikan dalam pilihan raya umum ke-13.

Oleh itu PAS Selangor pimpinan Dr Hasan Ali berkata, parti itu dan PKR berupaya untuk memastikan kuasa akan kekal di tangan orang Melayu menerusi kedua-dua komponen Pakatan Rakyat itu, yang lebih jujur dan adil.

“Orang Melayu tidak akan hilang kuasa kalau pun Umno sudah tidak lagi memerintah negara ini,” kata Ketua Penerangan PAS Selangor Roslan Shahir dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini




Warghhh!!! Kah...Kah...Kah...kah...kah..kah


APA TUNGGU LAGI!!! JOM KITA BAKAR BANGUNAN UMNO YANG KAT SEBELAH BLUE WAVE TUHH!!!!!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: