Thursday, August 19, 2010

Berita Tergempaks:United MuNkEeE semakin Nazak!

Terlantar Akhirnya United MuNkEeE

SOI LEK BERI PETUNJUK AWAL MCA - melalok

UMNO dan parti komponen Barisan Nasional (BN) diingatkan supaya segera mempersiapkan diri bagi menghadapi kemungkinan MCA bukan lagi sebahagian daripada anggota parti itu pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 nanti.

Ahli Dewan Tertinggi Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Mohd. Zahid Md. Arip berkata, pendirian Presiden MCA Dr. Chua Soi Lek bahawa parti itu tidak takut untuk berkongsi pandangan yang sama dengan DAP hanyalah fasa pertama sebelum jalinan lebih 'mesra' dibentuk.

"Walaupun MCA merupakan antara parti teras dalam BN tetapi UMNO dan komponen yang lain perlu bersedia kerana ini (perkongsian pendirian) baru fasa pertama, tidak mustahil pada PRU nanti, Soi Lek akan berkongsi pula wadah perjuangan yang sama dengan DAP," katanya.




Jahanamlah! hancuss!!! harapan.......

Berapa ratus kali hantuk kepala ke dinding pon takkan dapat meredakan rasa Frust Menonggeng yang teramat sangat.Nampak sangat United MuNkEeE dah nazak sangat nak mampos!

Mula - mula Lokman Adam jadi pemikir, lepas tu Zahid Mat Arip ni lak jadi pemikir.Lepas ni apa jadi dengan Razak Baginda? Apa jadi dengan Orang Gila Kulim???

Nampaknya semua dah tak boleh berpikir!!!

Kalau Camtu boleh Panggil Dr. Badrul Amin siapkan Teks Talkin dan panggil penggali kubur untuk jalankan tugas!!!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: