Wednesday, August 18, 2010

Ini adalah kenyataan dari Kolumnis UMNOPCO lahh!!!






Confuse Gilerrr!!! Aku dengan United MuNkEeE nie????




Kolumnis Arab kutuk dinar PAS -Berita Hairan



Tindakan perkenal mata wang alternatif disifat politik oportunis murahan

RIYADH: Seorang kolumnis akhbar dalam talian Arab Saudi, Arabnews menganggap langkah kerajaan negeri Kelantan memperkenalkan dinar emas dan dirham perak sebagai politik oportunis murahan untuk mengambil kesempatan emosi dan simpati penduduk Muslim.






“Pengumuman kerajaan negeri Kelantan minggu lalu bahawa ia akan memperkenalkan dinar emas dan dirham perak sebagai mata wang sah diperlakukan bersama-sama ringgit adalah cubaan gagal untuk secara sendirian mengisytiharkan kebebasan dasar kewangan,” kata Mushtak Parker yang juga editor majalah Islamic Banker.





WOITTT!!! SEKARANG NI .....INI KENYATAAN SIAPA?



Cuba perhatikan ini kenyataan Siapa? Kalau di lihat dari segi Ekonomi Antara Emas dandan kertas maka emas lebih bernilai maka kadar tukaran nya amat terhad.Sekiranya ini terjadi maka harga dinar akan lebih mahal dari Dollar Amerika.


Ini akan menjadikan matawang Islam ini bakal menggegarkan Ekonomi dunia dan silap gaya seluruh perniagaan tukaran matawang asing dan hala Ekonomi dunia akan berkiblatkan Kelantan.Tidak kah hal ini paling di bimbangi Oleh UMNO dan Geng Zionis nya Iaitu APCO?


Andai kata Kerajaan PAS Negeri Kelantan Mengawal Kuasa Ekonomi Dunia maka UMNOPCO bakal Hilang kuasa dan Kerakusan untuk memerintah 1 malaysia Sampai Kiamat Tak Kesampaian.Oleh itu Macam - macam lah kelentong United MuNkEeE.


Sebenarnya Dunia Islam Menyokong matawang islam pasal geng - geng Arab pun hanya guna Dinar dan,Riyal dan Dirham bukan Dollar.Geng - geng Arab ni sebenarnya bukan Mengutuk tapi menyokong,yang mengutuk Matawang Islam tu hanyalah UMNOPCO dan geng - geng Zionisnya Sahaja.



warghhh...kah...kah...kah....kah


Apasal Tak Cakap ada Kolumnis dari Gaza atau Syria yang mengutuk Dinar Emas Ini?????

Nampaknya ada benar kata - kata Mahaguru Isham Rais a.k.a Tukar Tiub yang mana kalau kita nak baca akhbar - akhbar Cabuk geng - geng United MuNkEeE nni mestilah di baca secara terbalik.Kalau Berita hairan atau Utusan Melalok kata Kolumnis arab Mengutuk itu maknanya Kolumnis arab sebenarnya Menyokong Dinar Emas Kelantan.

Yang Mengutuk tu hanyalah Geng - Geng United MuNkEeE yang hari - hari tak de kerja lain cuma nak kelentong Makcik - makcik dan Mat - mat Felda kat kampong dan Tanah Rancangan!!

Hari - hari takde kerja lain cuma nak bangangkan 1 malaysia!

Warghhh!!! Kah...Kah...Kah...kah...kah..kah

Tapi 1 malaysia tak bangang! Kalau 1 malaysia jumpa mana satu MuNkEeE yang buat kenyataan agaknya terok berok afrika tu makan sepak terajang........

Silap gaya Tok aji,ustaz - ustaz dan Pak Imam pon turut sedekahkan penerajang untuk dapat pahala "extra" di bulan Ramadhan yang mulia.Tak caya cuba tanya Ustaz anda apa hukumnya Mem"bangang"kan Umat Manusia.

Hukumnya Berdosa, kalau di akhirat kena sepak dek malaikat terus masuk dalam neraka, tapi kalau kat atas dunia dah gerenti "diberi" penyepak sebab melakukan proses pem"bangang"ngan yang amat di tegah oleh agama!



warghhh...kah...kah...kah....kah

LSS:Bagi penyepak kepada penipu manusia dapat pahala di bulan ramadhan yang mulia nie tau tak!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: