Sunday, July 19, 2009

-Apa Zahid Hamidi bincang dengan Menteri Pertahanan Isreal



Ehud barak Bincang sesuatu dengan Zahid Hamidi Macam mana Nak bunuh rakyat Malaysia

Dalam Satu Laporam Malaysia Insider Zahid dikatakan membuat pertemuan dengan Perdana Menteri Israel Bejamin Netanyahu..

walaupun pelbagai alasan diberikan tidak patut seorang yang memegang Jawatan Menteri Pertahanan berjumpa dengan Pemimpin ISRAEL yang MEMBUNUH RAKYAT PALESTIN!!!!

Walaupun dikatakan hanya menemui Ehud Barak, dia juga pemimpin Kanan Israel yang terlibat membunuh Rakyat Palestin, Yang menariknya perjumpaan ini dibuat secara tertutup

Kenapa Buat Secara tertutup lak? takut kena tuduh yang mana Pencacai BN ni dah jadi pengkhianat Bangsa dan Ejen Yahudi ? Hah sekarang lihat lah wahai Rakyat Malaysia siapa yang jadi ejen Yahudi ? kalau Anwar di mana buktinya ?

Rasa - rasa baru beberapa tahun sebelum ini kita melihat dengan jelas dalam akhbar cabuk macam Utusan Melayau yang menyiarkan gambar dengan Jelas antara Mursyidul Awam UMNO iaitu Mahathir dan Geng Yahudi nya George Soros tengah tergelak pecah - pecah perut tapi hari ini Zahid pulak yang menuruti jejak langkah Mahafiraun ini untuk menjadi Pencacai Yahudi yang baru.

Persoalan yang bermain disini ....apa kah yang di bincang diantara Zahid dan Ehud Barak? dalam alasannya pula katanya dia berbincang untuk mencari jalan menyelesaikan konflik antara Israel - Palestin tapi kenapa dia pulak yang kena pergi berunding bukan Anifah Aman sedangkan Anifah Aman adalah Menteri Luar dan Dia hanya Menteri Pertahanan?

Adakah kerana nak dapatkan tips bagaimana nak bunuh rakyat malaysia lagi?

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: