Wednesday, September 16, 2009

-SELAMAT HARI MALAYSIA WAK BOTOX !





SANG SAKA MERAH PUTEH ADALAH HADIAH UNTUK WAK BOTOX





KIBARKAN SANG SAKA MERAH PUTEH


khir-toyo-dan-tempe.jpg KHIR TOYO TEMPE image by efaisalz


MAHKAMAH GANTUNG PEMBUBARAN BALKIS - malaysiakini

Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini memerintahkan penggantungan perlaksanaan keputusan Pendaftar Pertubuhan (ROS) membubarkan Badan Kebajikan Isteri-isteri Wakil Rakyat Selangor (Balkis).

Bagaimanapun Pesuruhjaya Kehakiman Mohamad Ariff Md Yusof yang membuat keputusan itu di dalam kamar memutuskan Kompleks Wawasan Balkis boleh diuruskan Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri (Bakti) sehingga tamat kes tersebut.

Peguam Derek J Fernandez yang mewakili kerajaan negeri Selangor (pemohon) memberitahu pemberita bahawa pengurusan aset-aset lain seperti wang tabungan turut digantung dan ia tidak boleh digunakan.

"Kami berpuas hati dengan keputusan ini dan ia menjamin aset tidak terjejas.

"Mengenai Kompleks Wawasan, kami tiada masalah dengan perkara itu, lagipun ia adalah tempat untuk kanak-kanak belajar dan bermain," katanya.


Tanda tanda sudah sampai bahawa hari hari akhir telah semakin dekat kepada wak botox. SPRM telah memulakan Wayangnya . enam jam Wak Botox membuat ketuk - ketampi hinggakan berpeluh-peluh.

kes balkis akan dibuka pula. inilah tanda tanda tali gantung nak sampai. Mat Monggol tak boleh tahan dengan Wak Botox ini.
selamat jalan Wak botox ku sayang kita jumpa lagi di disney bersama mickey mouse dan mr.bean kah... kah.... kah

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: