Saturday, September 12, 2009

-Wak Botox Kantoi lagiee...........



Sungai Panjang assemblyman Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo is expected to give his statement today

Suruhan Jaya Pencegahan Rasuah Malaysia mula menyiasat semula penyelewengan yang pernah di lakukan oleh Wak botox sewaktu wak botox menjadi Taiko besar negeri selangor dulu.Ada sumber mengatakan SPRM telah membuka semula kertas siasatan berkenanaan ahli politik itu,adakah SPRM ikhlas kali ini kita pun tak tau.Sumber itu juga memberitahu yang mana Wak Botox telah menyonglap wang Permodalan Negeri Selangor Berhad sebanyak 1 juta ringgit telah di keluarkan. Peruntukan tersebut di gunakan untuk membiayai kos perlancongan anak dan isteri nya ke Perancis,Morocco dan Amerika Syarikat diantara 2004 ke 2007.

Peruntukan itu turut di gunakan untuk membiayai dua lawatan sambil belajar ke disneyland di Paris dan Orlando dan di Amerika.Ini termasuk melibatkan peruntukan yang telah di keluarkan oleh PNSB sebanyak RM110,000.00 kos perbelanjaan Wak Botox sekeluarga ke Disneyland.

Dalam kertas siasatan tersebuat ak Botox turut di siasat berhubung kontroversi "Istananya" di seksyen 7 yang di laporkan berharga 24 juta yang lengkap dengan Taman Bali yang mana kos tersebut telah di persoalkan oleh ADUN Sekinchan iaitu Ng Sue Lim yang mana tanah tapak istana tersebut yang berukuran 4645 meter persegi yang mana ia memiliki dua plot tanah yang di perolehi opleh Wak Botox semasa Wak Botox menjadi MB.

Manalakala pada masa yang sama pulak Wak Botox telah mengkelentong dengan mengata bnahawa istana nya itu di bina melalui pinjaman bank yang di buat sebanyak 3.5 juta dan amun yang selebihnya di perolehi dari pendapatannya sebagai ahli perniagaan yang membuka sebuah klinik.Persoalannya di sini SPRM bukan sahaja harus menyiasat penyelewengan yang di lakukan oleh Wak Botox tetapi kes rasuah politik nya ketika pemilihan algojo yang lalu yang mana Wak Botox di dapati bersalah oelh lembaga Displin algojo.

Sepanjang pagi itu semua kenyataan dari Adun sungai panjang itu telah di rekod kan dan pastinya lepas ni Wak Botox tak senang tidur.

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: