Sunday, November 1, 2009

Wak Botox akhirnya Merintih kecewa




SHAH ALAM - Krisis dalaman yang berlaku dalam Pas Selangor hari ini akibat terlalu mengikut telunjuk DAP yang dilihat lebih berkuasa dalam pentadbiran kerajaan negeri Pakatan Rakyat (PR), kata bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo.

Beliau, juga ketua Pembangkang Selangor berkata, tindakan Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali dalam isu arak baru-baru ini, berteraskan prinsip perjuangan Pas tetapi akhirnya terpaksa tunduk kepada desakan DAP.

“Amat keterlaluan jika pemimpin Pas Pusat memecat Hasan atas sebab ini. Pas mempunyai asas perjuangan sendiri dan mereka diberi mandat untuk memerintah atas sebab agama dan bangsa, jadi jelas krisis dalam�an Pas sekarang ada kaitan dengan sekutu mereka (DAP),” katanya ketika dihubungi, semalam.

Dr Khir yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Besar menyifatkan tindakan Pas Selangor yang seakan-akan merestui pemecatan Dr Hasan yang juga Exco Selangor sebagai bukti kelemahan kepimpinan parti itu di Selangor.

“Pas Selangor berdiam diri dan langsung tidak mempertahankan Hasan yang ditekan oleh Jawatankuasa Pas Pusat, Pas Selangor tiada kekuatan langsung,” katanya.

Kelmarin, Ahli Parlimen Serdang dari DAP, Teo Nie Ching dipetik dalam satu portal berita online menegaskan DAP tiada masalah dengan Pas tetapi hanya bermasalah dengan Dr Hasan yang sering mengkritik keputusan Exco di akhbar sebelum berbincang dengan DAP mahupun Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Kata Nie Ching lagi, tindakan Pas Pusat untuk mengambil tindakan disiplin terhadap Hassan adalah sesuatu yang baik walaupun ia lambat dilakukan.

Sementara itu, Naib Ketua Pemuda UMNO, Datuk Razali Ibrahim pula menyifatkan tindakan mendesak pemecatan Dr Hasan jelas menunjukkan bahawa Pas sebenarnya meletakkan kepentingan kuasa lebih dari segala-galanya sehingga sanggup meninggalkan asas perjuangan parti.


HAVE FUN BE A KAMBING




Katanya, Dr Hasan menjadi ‘kambing hitam’ oleh pemimpin Pas untuk mendapatkan sokongan semula ekoran kekalahan Pas pada pilihan raya kecil Bagan Pinang dan penurunan ketara sokongan terhadap Pas oleh golongan bukan Islam.


“Saya bersimpati dengan krisis yang menimpa Hassan hanya kerana berjuang atas prinsip parti diperlakukan sebegini,” katanya.



woit!! kalau korang nak tau Wak Botox bukan simpati kat Hasan Ali tapi kecewa sebab plan nak pegang kunci pejabat MB dah hancuss!!! Plan rahsia dah terbongkar...kah..kah..kah....

Sebab yang Wak Botox kata ikut telunjuk DAP mungkin Pasal Wak Botox bengang pasal kena "Halau" dek Teng Chang Kim dari Dewan Undangan Negeri Selangor.Ini berita pun Tungang langang punya cerita..kah..kah..kah woitt!! Betul ke Razali Ibrahim cakap macam...sejak bila Razali Ibrahim turun Pangkat jadi Naib Ketua? apasal ? KJ dan turunkan Pangkat dia ke? Jahat Tul KJ tuh! Ni Bro...kalau orang dah kecewa macam - macam lah nak cakap...dulukan kepentingan Kuasa lah..itu lah...ini lah...sedangkan pada Realiti tu kecewa pasal tak leh nak pisah Kan PAS dari Pakatan Rakyat tu pasal yang merapu macam - macam tuh...

Oitt...itu hari sapa jadi kambing ? Kah...kah..kah

PAS CUBA JADIKAN UMNO KAMBING HITAM- melayau

Muhyiddin Yassin hari ini membidas Pas kerana cuba menjadikan UMNO dan idea kerajaan perpaduan sebagai ‘kambing hitam’ dalam konflik dalaman membabitkan pimpinan tertinggi mereka.

Dia berkata, berdasarkan perkembangan semasa sebenarnya berlaku pertembungan kepentingan antara Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden Pas, Abdul Hadi Awang.

“Sebab itu sekarang mereka nak bersilat dalam gelanggang, tepis sana tepis sini supaya mereka dapat atasi masalah mereka.

“Dia cari ‘kambing hitam’, ‘kambing hitam’ ini UMNOlah, sedangkan kita berniat baik dan ikhlas,’’ katanya.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… HAVE FUN AND BE A KAMBING YE... WAK BOTOX… kah kah kah

kah kah kah... KALAU TAK PUAS BAWAK PUTERI KAMBING SEKALI MASUK REBAN...kah kah kah

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: