Monday, November 23, 2009

-Wakil calon pilihanraya UMNO-BN kemuka rayuan..

SPR fail notis usul tangguh keputusan

PUTRAJAYA 23 Nov. - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini memfailkan notis usul di Mahkamah Rayuan untuk menangguhkan pengosongan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh yang diisytiharkan oleh Mahkamah Tinggi, minggu lalu.
Notis itu difailkan pukul 4.40 petang di Pejabat Pendaftaran Mahkamah Rayuan di Istana Kehakiman di sini berikutan kegagalan SPR memperoleh penangguhan pelaksanaan terhadap keputusan itu hari ini. -Utusan Melalok.

MANA BERSIH??

BERSIH dan NGO-NGO lain perlu bertindak sebelum PRU-13. Kita perlu lakukan sesuatu bagi menarik perhatian Rakyat dan Yang Dipertuan Agong serta mendesak Kerajaan melakukan perubahan seperti yang BERSIH tuntut tetapi tidak dipenuhi sebelum PRU-12 dahulu.

SPR dan UMNO-BN akan menggunakan segala bentuk penipuan bagi memenangkan UMNO-BN.. Ketelusan mereka diragui namun tidak DICABAR secara terang-terangan oleh penggerak BERSIH, NGO-NGO lain para YB Pakatan Rakyat dan REFORMIS tulen.. Bangun melawan yang Batil.

Dah Kalah tak guna dah!!!! Bayangkan jika kita kalah akibat penipuan UMNO-BN dengan bantuan SPR. Tak guna menyesal lepas tu baru nak kecoh DEMO.. KALAH TETAP KALAH..

"Membujur Lalu Melintang Patah"

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: