Thursday, October 29, 2009

-ADUN Pelabuhan Kelang dah Cabut lari terjun masuk Longkang

ADUN PELABUHAN KLANG CABUT LARI



ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah dijangka akan membuat pengumuman untuk menyertai sebuah parti politik lain hari ini.

Beliau adalah wakil rakyat Parti Keadilan Rakyat (PKR).


[orang-gila.jpg]Beliau mengambil keputusan tersebut berikutan perkembangan terbaru hari ini yang memperlihatkan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mengeluarkan kenyataan rasmi meminta adun berkenaan meletakkan jawatannya sebagai wakil rakyat.Hisham juga di dakwa mempunyai masalah Mental telah di laporkan oleh Media Tukang Canang telah keluar Dari keADILan dan Pakatan Rakyat dan menjadi Wakil Rakyat Bebas yang yang menyokong Algojo.

Hah...memang Patut pun dia bersama dengan Algojo sebab selama ni pun dia dah tak boleh bagi Khidmat pada rakyat,Nak buat macam mana YB Badrul sebelum ini kelihatan dalam sebuah majlis Hari Raya bersama pemimpin - pemimpin Algojo sudang memang di jangka yang beliau akan menyertai Algojo. Dah memang tepat dah...Algojo gila menyembelih,kutip pulak orang gila Pelabuhan Klang untuk di letak kan sebagai Barisan Pimpinan Algojo yang akan Datang Kah..Kah..kah

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: