Friday, October 9, 2009

-Bayar RM65,000, Aku Memang Nampak Azeez Dipukul!!

[Bukti.jpg]

Sudah ramai barangkali yang tonton klip video mengenai Azeez, Ketua Putra MIC, eh...eh...sori, Ketua Putra Umno, pada hari penamaan calon tempoh hari di You Tube. Ramai orang yang menonton video di You Tube itu kata depa tak nampak pun Azeez dipukul dalam video tu. Heran sungguh, pasai apa tak sorang pun yang nampak Azeez dipukul, sedang dia mengaku benar-benar dipukul? Tak kan pula Azeez upah tukang pukul belasahnya sebelum ke pusat penamaan calon kot?

Jika tak ada orang nampak Azeez dipukul, aku kata aku nampak Azeez dipukul?! Aku nampak!! Jadi berapa hanpa nak bayar aku bila aku kata aku nampak Azeez dipukul? RM6,500 tak mainlah, kalau RM65,000 okey la juga!

Aku memang benar-benar nampak Azeez dipukul pada hari tu. Azeez dipukul oleh bininya kerana konon-kononnya ada masalah dalam kelambu pada malamnya. Sebab itu pukulannya tak nampak lebam, tak mematahkan tengkok besarnya, maklumlah pukulan dari bini tercinta.

Jadi jangan kata tak percaya Azeez dipukul lagi! Jangan dok tengok video itu lagi, 10 kali tengok pun tak nampak tengkok besar dan berlipat Azeez tu dipukul. Azeez memang benar-benar dipukul bininya...pukulan manja....Kah..kah..kah.....

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: