Thursday, April 9, 2009

Emak Siapalah Tu!



Salam,

PRK 2 bukit nie mempunyai makna tersendiri, ada yang ingin mengekalkan kemenangan dan ada yang ingin memohon restu rakyat.ternyata rakyat kini diiktiraf sebagai kuasa terbesar menentu sesuatu kerajaan.Di Bukit Gantang corak politik perkauman regim umno sudah tidak dapat ditutup lagi .Tohmahan Sang penderhaka dicanangkan dijaja disana sini,tetapi generasi muda tidak berganjak akan keputusan berat sebelah regim umno terhadap pakatan rakyat melalui media dan semua saluran konvensional.Nah ternyata orang tua di kubu kuat umno menyatakan kepada saya."Saya kalau mati, dibelah 4 ,bangun semula pun dengan umno,anak saya ,cucu saya pun dalam umno".Cis takbur betul orang tua nie..Tengoklah gelagat wanita umno yang sempat saya rakamkan di selambau.Saya tanya ke arah wanita tersebut emak siapa tu?.lagi berjoget -joget beliau dengan menunjukkan isyarat lucah.Inilah hasil dari islam hadari.Sebaliknya bila ditanya pada puteri umno ,emak siapa?...semua tunduk malu.Di selambau juga dipenuhi anak-anak muda mentah sebagai ejen merayu dan mengejek...heheh ingat regim umno orang muda ini jika sudah melanjutkan pelajaran atau berkerja satu hari nanti sudah tentu bersama kami..Sekian cacatan 2 Bukit

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: