Lagu Janji dicapati

Loading...

Saturday, March 27, 2010

Calon kan Palanivel : Mana Hilangnya Telor United MuNkEeE



Mana perginya kemelayuan geng United MuNkEeE? Mana perginya slogan Hidup melayu? mana perginya Ketuanan? apa itu satu malaysia??? kata ini malaysia Melayu punya?? calon tak laku pun boleh tarok kaa????


mengapa hal ini boleh jadi???


Majlis Tertinggi United MuNkEeE dijangka membincangkan persediaan menghadapi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor malam ini sementara MuNkEeE Selangor dan MIC mahu meletakkan calon mereka mewakil Barisan Nasional (Bini Najib).

“Saya harap begitu (MT bincang persediaan) tetapi saya tidak pasti...,” kata Setiausaha Kerja United MuNkEeE Abdul Rauf Yusoh ketika ditemui The Malaysian Insider di pejabatnya hari ini.

Sehubungan itu beliau yakin United MuNkEeE akan membincangkan soal itu memandangkan pilihan raya kecil Hulu Selangor melibatkan isu besar. Masalahnya apa yang isu besar? ini yang buatkan satu malaysia makin tak paham!! sudah lah MCA main gaduh kungfu pas tu geng Samy nak ajak geng Monggol gaduh sebelum PRK ke?


mana pergi telo geng united MuNkEeE?


apasal MIC chop kerusi awal - awal? dah takde calon yang berkredibel ke? kalau kali ni Pakatan letak calon melayu takan lah geng United MuNkEeE nak letak calon bukan melayu...apa kelentong yang nak di jual kali ni??? nak kelentong itu ketuanan melayu mesti sokong bukan melayu ke baru panggil ketuanan melayu!


Takkan nak jual kelentong orang gila Kulim kott!! itu lagi lawak kelentong orang gila yang dah kena reject satu malaysia memang sah kena gelak dek orang hulu selangor,itu hari kelentong power kat tv 3 suku kata Allahyarham Zainal Abidin adalah timbalan menteri Besar UMNO tapi malu gak nak sebut yang Allahyarham ni MP mana?


Kita tunggu kelentong United MuNkEeE di hulu selangor!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: