Lagu Janji dicapati

Loading...

Wednesday, August 25, 2010

BUKAN SAHAJA BANGANG MALAH LEBIH MANGKUK DARI MANGKUK AYUN!



BAJET 2011: PM PELAWA RAKYAT KONGSI PEMIKIRAN - mStar

Mat Monggol hari ini sekali lagi mempelawa rakyat Malaysia untuk berkongsi pemikiran bagi Belanjawan 2011, yang dijangka dibentangkannya di Parlimen Oktober ini.

Mat Monggol berkata, sepertimana tahun lepas, beliau mengakui sekali lagi merasakan pentingnya berhubung dengan rakyat dan mendapatkan pemikiran mereka secara langsung dalam lapangan masing-masing.

"Dengan prinsip kebesertaan dan keadilan sosial dalam fikiran, saya telah meminta rakan-rakan Rakyat Malaysia menyumbangkan cadangan untuk Belanjawan Negara 2010" dan hasilnya pemikiran rakyat itu telah menjadi sebahagian penting dalam belanjawan tersebut.



warghhh...kah...kah woit!! jemput lah kami bagi pandangan pulak...kah....kah

Sudah terang lagi tak payah suluh pakai "torch Light" kalau nak terang lagi bagus pakai "spot light" memang ini kenyataan nak kelentong 1 malaysia.Nak jemput Rakyat bagi pandangan Buat apa???

Bangang betul Mat Monggol!

Dengar je la pandangan dari Ahli Parlimen yang ada dalam Dewan Rakyat tuhh!!! nama Pun dah dewan rakyat....Bodoh!

Wakil Rakyat yang dipilih oleh Rakyat untuk bercakap dalam dewan rakyat itu lah Suara yang mewakili Rakyat....Bangang!

Nak jemput Rakyat apa lagi???? Bangang Betul Laki Mama Penguin Nie!!!

Ini bukan Zaman Saidina Umar atau Sultan Muzaffar yang menyamar sebagai rakyat biasa untuk mendengar keluh - kesah Rakyat.Sekarang Ni Tahun 2010!!! Zaman pentadbiran!!

Mangkuk Ayun ni ingat dengan mengambil pandangan rakyat tu maka dia akan di lihat lebih demokratik agaknya!!!

ITU BUKAN DEMOKRATIK!!! ITU BANGANG NAMANYA!!!! MANGKUK!!!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: