Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, August 23, 2010

Cadangan Bagozz dari "si Katak"


BRAHIM GESA PIHAK TAK HORMAT KONTRAK SOSIAL KELUAR MALAYSIA – minsider

Ibrahim Ali menyertai senarai pihak yang menggesa agar mereka yang menyentuh soal kepentingan Bumiputera dan kontrak sosial supaya balik ke negara asal mereka.

Dalam kenyataan dikeluarkan pagi ini, Ibrahim berkata “siapa yang tidak menghormati kontrak sosial iaitu Perkara 153 boleh keluar Malaysia, balik negara asal nenek moyang.”

“Jangan hipokrit,” kata Ibrahim yang lazimnnya lantang dalam kenyataan dikirim menerusi khidmat pesanan ringkas.

Pendirian yang sama ditulis oleh kolumnis Mingguan Malaysia Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah Ahad lalu.


Ini adalah bukti menunjukkan semuo kedai mangnum dan sport toto adalah milik kawe!





warghhh...kah...kah..kami berok - berok akan sokong...kah....kah

Tapi berapa ratus tahun diorang cakap pasal kontrak sosial 1 malaysia patut tahu ape ke benda berok afrikanya Kontrak sosial nie?? 1 malaysia tak pernah tengok punnnn...........Kalau berani tunjukkan lah pada pengetahuan Umum apa dia Kontrak Sosial tu!!

1 malaysia nak tengok siapa yang tandatangan Kontrak nie!!!

Dah lama tunggu tak pernah tunjukkan kan pun kontrak ni pada 1 malaysia,tak pernah dedahkan kan pun kontrak ni pada pengetahuan umum.Kata orang kalau takde tu maknanya Kontrak ni memang tak pernah wujud.

Yang Wujud hanyalah Perlembagaan Persekutuan Malaysia.


kalau orang india balik india
kalau orang china balik china
kalau orang indon balik indon
kalau orang bangla balik bangla
best juga lapang sikit negara ini
tak ada trafik jam .

Jadi siapa akan ambil rumah mereka?
siapa akan ambil kedai mereka?
siapa akan ambil kereta mereka?

siapa nak ambil rumah khir toyo?
siapa nak ambil kereta noh omar?
siapa nk ambil kereta kereta nizam razak?
siapa nak ambil kedai judi lim goh tong?
siapa nak ambil kedai toto vincent tan?
sispa nak ambil stesen tv ananda krishnan?


tak kan ibrahim ali ambil semua kot???

tapi gua jamin tak ada siapa nak ambil bini sami kah.... kah..... kah............

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: