Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, October 4, 2010

Sebangang - bangang Mahkluk yang lebih Bangang daripada Baboon



LAWAN PERKASA BERMAKNA AZMIN ALI BERPERANG DENGAN PERLEMBAGAAN - mininsider

Perkasa menyamakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali seolah-olah ‘berperang’ dengan Perlembagaan Persekutuan jika calon timbalan presiden parti itu mengisytiharkan “berperang dengan Perkasa.”

Naib Presiden Perkasa, Dr Zubir Harun berkata, “kita tidak berminat untuk berperang dengan PKR, sebaliknya kami hanya mahu mempertahankan Perlembagaan negara.”

Sehubungan itu, Zubir yang juga Yang Dipertua Perkasa Pahang berkata, pihaknya akan menggesa agar orang Melayu dan Bumiputera tidak menyokong calon-calon PKR dalam pilihan raya umum ke-13 jika Azmin terus melahirkan sikap menentang Perkasa.

Dalam ucapannya pada mesyuarat agung tahunan cabang Gombak semalam, Azmin berikrar akan melawan habis-habisan Perkasa dan individu berselindung di sebalik pertubuhan itu kerana memperjuangkan perkauman sempit.

Ada Berapa yang dah jadi bangang,melayu dah selalu jadi bodoh ada lagi nak tengok melayu bikin kepala bangang dan yang terbangang lagi? Bila ada yang bangang tapi berlagak pandai dan "try" nak bodoh kan yang pandai alamat silap hari bulan maka akan di hadiahkan 3 keping penerajang maut lah jawabnya.

Kalau ada yang bangang nak berlagak pandai tu biasa kita nampak dan dengar tapi yang bangang lagi nak tunjuk kepala lagi bangang! ini satu fenomena baru landskap politik negara.Bila yang bangang pasal perlembagaan nak cakap pasal perlembagaan.

Mangkuk ayun ni tak nampak langsung atau bijik mata tu sengaja di campak ke dalam longkang yang mana perlembagaan negara ni boleh di tukar dan di pinda.Macam mana Mangkuk ayun ni boleh dapat "Dr",Kat mana Mangkuk ayun ni beli Phd? Kat jalan Klang lama atau Kat Universiti Sintok? Ini adalah fakta yang sahih lagi betul sebab benda bukan LSS yang cakap.

Nak tau siapa yang cakap cuba "try" tanya Mahafiraun,berapa ratus kali kah perlembagaan negara dah di ubah dan di pinda? kenapa dalam buku Perlembagaan Persekutuan ada banyak artikel sub seksyen ada tulis di pinda....di pinda.....di Pinda?

Kalau tak caya ambil Buku Perlembagaan yang di tulis pada tahun 1957 dan banding kan dengan Buku Perlembagaan yang di tulis pada tahun 2010.Cuba perhatikan,gerenti ada 600 pindaan dan perubahan artikel di situ.Bayangkan lah! selama 50 tahun merdeka Perlembagaan telah di pinda sebanyak 600 kali.

Woitt!!!

Tak malu ke dengan Negara Kapir laknat macam Amerika pun hanya buat 27 pindaan perlembagaan dalam masa 200 tahun.Mangkuk ayun ni tak perasan yang mana ke semua pengubah - suai perlembagaan ini telah di lakukan oleh Mahafiraun sehingga raja - raja melayu sendiri hilang kuasa di atas tangan Mahafiraun melalui pengubah - suaian Perlembagaan yang di lakukan dek Mahafiraun.

Mangkuk Ayun ni tak pernah baca buku ke? Mangkuk Ayun ni tak pernah buat "research" ke? Dia punya bangang tahap Baboon, tapi mengaku ada "Dr." Tapi mengaku dirinya adalah Doktor.

Woiitt!!! Tah...kat Mana la Mangkuk ni beli Phd.????????????????

2 comments:

azman kamarul said...

Inilah dianya mengaji tinggi..hingga dapat taraf PhD dan sebagainya...tapi percakapan mengesahkan betapa bangangnya kepala otak.

Kalau tak sokong perkasa jangan undi PR...bukankakh tiu bodoh dan bangang namanya.

Mampuslah kamu PERKOSA oiiii....nak tolong Melayu ke?....pergi cari kat kampung-kampung seluruh negara dan bantu anak-anak Melayu yang berjaya memasuki U tetapi terpaksa batalkan untuk masuk u kerana mak bapak miskin , jangan duk melalak dekat KL tu pasal Melayu.....jangan lah kerana nak mengampu sanggup jadi bangang sampai ke tahap lembu!!!!

Anonymous said...

berilah komen secara matang dan baik...bukan nk menjatuh dan mengutuk sesama sendiri...jangan disebabkan bahasa yg kurang sopan, tragedi 13 mei terjadi semula...bersyukur dengan kemewahan negara sekarang...

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: