Wednesday, June 2, 2010

Keangkuhan Israel Sama seperti UMNO

Gaza flotilla



Lapor akhbar Israel Haaretz:

Barak: Di Timur Tengah, tidak ada belas kasihan untuk yang lemah .

Menteri Pertahanan, Ketua Staf, melawat komander tentera Tentera Laut yang menyertai dalam konvoi bantuan serangan di Gaza.

Menteri Pertahanan Ehud Barak melawat Shayetet 13 dasar dalam Atlit pada hari Rabu dan memuji komando yang menyertai dalam serangan mematikan pada armada bantuan Gaza-terikat pada hari Isnin untuk melaksanakan misi mereka,Radio Tentera Darat melaporkan."Anda melakukan misi dan mencegah armada dari mencapai Gaza," kata Barak. "Kita perlu sentiasa ingat bahawa kita bukan seperti Amerika Utara atau Eropah Barat, kita hidup di Timur Tengah, di tempat di mana tidak ada rahmat bagi orang yang lemah dan tidak ada kesempatan kedua bagi mereka yang tidak membela diri sendiri. berjuang untuk hidup anda - saya melihatnya, dan aku mendengar daripada komander anda.

"Barak di iringi dalam lawatan ke pangkalan oleh IDF Chief of Staff Gabi Ashkenazi dan komander Tentera Laut Eliezer MAROM.

Sembilan aktivis pro-Palestin terbunuh pada hari Isnin dalam pertengkaran yang terjadi sebagai komando angkatan laut mengambil alih kapal Marmara Mavi, salah satu daripada enam kapal bantuan tersekat dan disekat oleh IDF. Tujuh askar cedera, dua cedera.

Footage dikeluarkan oleh tentera Israel menunjukkan para aktivis menyerang pasukan komando kerana mereka naik ke kapal.

PERHATIKAN SETIAP BAIT PERKATAAN YANG DI KELUARKAN OLEH BARAK...TIDAK KAH IANYA SAMA DENGAN BAIT KATA PEMIMPIN UMNO?

FIKIRLAH SENDIRI!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: