Lagu Janji dicapati

Loading...

Friday, June 11, 2010

Kempen mari Menghentam si Pengecut ini



Siapa yang tak kenal dengan wajah ni! Raja Mencarut yang paling terrer sekali di alam Maya.Mamat ni kononnya mengaku melayu tapi tengok muka pun takde melayu tapi bab mencarut dan menfitnah tanpa usul periksa memang inilah Haram Jadahnya.Bermacam - macam tuduhan telah di lemparkan kepada pemimpin dan Parti Komponen Pakatan.



Parti Islam seperti PAS sering di ejek dek mamat ni sebagai Parti Werewolf hanya kerana PAS menggunakan lambang bulan Purnama dan kemudian Lambang ini di"superimpose"kan dek mamat gemok ni dengan meletakkan gambar serigala yang sedang mengaum.


LSS juga ada terjumpa mamat gemok ni kat area Shah Alam di kawasan kuil yang mahu di pindahkan tu pada ketika mamat ni sedang leka berSMS sampai tak perasan LSS sedang memerhatikan mangkuk ayun nie.


Seperti sebelum ini haram jadah nie dengan penuh hebat memaki hamun geng Pakatan dengan di sulami dengan kata - kata lucah dan kesat.Begitu juga dengan tuduhan - tuduhan yang tak berasas yang di lempar kan kepada pemimpin Pakatan Khususnya Anwar Ibrahim.


Anwar di tuduh dek mangkuk ayun ni sebagai al-juburi tetapi kesangsian jawapan saiful dan sikap peguamcara yang sering membantah juga sikap hakim yang yang menyekat pihak pembelaan dari melihat bukti pendakwaan menyerlah kan lagi kebenaran.

Anwar di tuduhnya sebagai agen yahudi tetapi hari ini secara terang - terangan pertubuhan Yahudi antarabangsa yang pro-israel mengisytiharkan Bahawa Anwar sebagai Musuh Israel yang No.1

Najib yang di sayangi kini di lihat cuba nak menggadai hak melayu di kampung baru dan kini ramai cendekiawan berdiri di belakang pakatan termasuk para sasterawan,akademik dan golongan profesional.

Dan hari ini mangkuk ayun ni dah kehabisan idea dan kelentong unruk maki hamunkan pada geng Pakatan.Lihat perutnya yang buncit apa kah isis di dalamnya? kita pasti boleh meng agak.

Sikap Pengecut blogger pro United MuNkEeE ini dilihat semakin terserlah apabila dia mengambil keputusan untuk menutup dan menapis komen - komen di laman blognya ini kerana mangkuk ni dah habis akal untuk menjawab persoalan demi persoalan termasuk persoalan siapa Yahudi?

Oleh itu LSS berpesan kepada rakyat 1 malaysia,anda kata anda terjumpa "Raja Mencarut" ni tolonglah langgar dengan lori pasir yek.


No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: