Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, June 21, 2010

UMNO semakin Bangang dan Bangang dan Bangang Lagiee...


Semenjak Bila United MuNkEeE suka bikin lawak bangang? sejak bila United MuNkEeE suka buat cerita Bangang? dan sejak bila United MuNkEeE sukan perkara yang Bangang - Bangang? Tapi kita percaya Rakyat 1 Malaysia yang Bijak dan tak bangang macam MuNkEeE pasti tahu Jawapannya.



Telah berdekad dekad Lamanya United MuNkEeE yang kononnya berjuang demi " Hidup Melayu" hari tiba - tiba je nak ubah "laungan" keramatnya yang di laung sejak 1946 lagi.Tiba - tiba pada hari ini United MuNkEeE secara tiba - tiba mencadangkan Slogan United MuNkEeE 'Hidup Melayu' dicadang diubah kepada 'Melayu Cemerlang' agar relevan dengan suasana dan perkembangan negara masakini.


Kerana Jelas ni Di sini di lihat Projek "bangang" United MuNkEeE hanya akan menggambarkan kesangsian terhadap dasar Parti mula wujud apabila slogan nya mula di ubah.Yang paling Bangangnya Lagi Slogan nya di Ubah tapi bagaimana dengan nama United MuNkEeE Nervous Oldies?

Kenapa Tak di ubah kepada Pertubuhan Beruk - Beruk Afrika Bersatu?



PERSEPSI POLITIK UMNO HARUS IKUT TREND :NAJIB



Mat Monggol kata persepsi terhadap politik United MuNkEeE harus berubah mengikut trend terkini dan tidak boleh mengikut cara lama dalam usaha untuk menawan kembali hati rakyat menyokong Barisan Nasional (BN).

Beliau berkata, United MuNkEeE perlu sentiasa dalam keadaan segar melalui pembaharuan yang mengikut persekitaran politik yang berbeza dan sentiasa berubah-ubah mengikut kehendak rakyat.

Katanya, trend perubahan perlu dilakukan untuk menangkis segala tohmahan daripada pembangkang yang sentiasa mengelirukan rakyat dengan persepsi yang munasabah.


Woitt...Ini persepsi apa? Bagi la tau apa persepsi rakyat 1 Malaysia apabila dapat tahu siapa yang bagi arahan supaya "Aminah Bte Abdullah" di letupkan menggunakan c4.


Cuba la tanya pada 1 Malaysia apakah adakah Perdana Menteri yang di kontrol dek Mama Penguin untuk mentadbir Malaysia ini dengan menjadikan suaminya sebagai Proksi adalah satu trend baru?


Cuba tanya apa persepsi rakyat malaysia Apakah Ibrahim Ali dan geng - geng Perkosanya boleh di jadikan Trend baru dalam sistem politik Malaysia.




Dalam pada itu Mama Penguin, hari ini menyarankan Skuad Sayang yang ditubuhkan Pergerakan Wanita Barisan Nasional (BN) bertindak sebagai penangkis fitnah dan tohmahan yang dilemparkan pihak pembangkang kepada kerajaan.

Mama Penguin berkata, Skuad Sayang boleh dijadikan medium untuk mengubah minda rakyat agar BN dilihat sebagai parti yang sentiasa mendekati rakyat berdasarkan transformasi yang dirancang isterinya Mat Monggol.


Tapi.........


Fitnah yang bagaimana di maksudkan dek Mama Penguin? takkan lah nak kata Fitnah kalau dalam rekod Nikah - Cerai akan ada tercatat yang mana Mama Penguin pernah jadi janda dulu.Bagaimanakah yang di maksudkan Fitnah sedangkan adik kandung sendiri di halau macam anjing.


Fitnah kah kalau terbukti syarikat DCNS telah di serbu oleh pasukan polis Perancis dan terbongkar skandal pembelian Kapal Selam yang berada pada tahap kualiti"besi buruk".


Yang mana satu yang di katakan Fitnah dan Tohmah?(macam nama Rosmah je)


Sudah lah! cukuplah - cukuplah jadi bangang,Rakyat 1 malaysia ni rela nak di bangangkan,cukuplah kenyataan ini sekadar untuk Mem"bangang"kan geng United MuNkEeE yang dah siap - sedia untuk di bangangkan,kerana Rakyat 1 malaysia ni semunya cerdik bukan bangang macam United MuNkEeE.


MELAYU PERLU "BANGANG" UNTUK UBAH CARA PEMIKIRAN



Orang Melayu perlu di "bangang"kan untuk mengubah cara pemikiran mereka supaya selari dengan matlamat Wawasan 2020 yang merangkumi kemajuan dalam pendidikan, perniagaan, perpaduan, politik dan kepimpinan.

Ketua Penerangan United MuNkEeE Ahmad Maslan berkata mereka juga harus tajam pemikiran dan mempunyai daya saing tinggi dalam merebut peluang untuk mencapai kejayaan.

"Cara pemikiran dan perubahan sikap harus dilakukan orang Melayu supaya mereka lebih berfikiran terbuka dan berdaya saing," katanya.


Tapi dalam banyak - banyak kenyataan,ini lah satu - satunya kenyataan yang lebih bangang dari yang bangang.....Selama 52 tahun kita sendiri nampak depan mata kepala sendiri dah berapa banyak United MuNkEeE kelentong Orang Melayu.


Kampung Baru yang mahu dibangunkan dan seterusnya di gadaikan pada towkey - towkey bukan melayu,apakah ini yang dimaksudkan dek beruk afrika ni sebagai usaha untuk "cerdik"kan melayu?

Pasal Melayu yang cerdik takkan jual hak melayu pada towkey - towkey besar cina.Melayu yang cerdik,berakal dan memiliki tahap minda dan pemikiran yang progresif akan menghalau dan mengusir agen Israel macam APCO WORLDWIDE.

Melayu yang cerdik dan berakal tak akan merelakan Agen - Agen perisikan Israel dari mencerobohi Bukit Aman dan sistem keselamatan yang boleh mengangu - gugat keselamatan orang melayu dan bangsa 1 malaysia.

Melayu yang cerdik,berakal dan memiliki tahap minda serta pemikiran yang progresif akan Lawan I.S.A sedar penahanan tanpa bicara itu satu Kezaliman.

Melayu yang cerdik,berakal dan memiliki tahap minda serta pemikiran yang progresif akan Melawan Kezaliman yang di lakukan di kampung Berembang,Chu Badak dan Rimba Jaya.

Melayu yang cerdik,berakal dan memiliki tahap minda serta pemikiran yang progresif akan bersama - sama Orang melayu untuk mempertahankan kampung berembang,chu badak dan Rimba Jaya dari dirampas dan di robohkan.

Beruk afrika ni buat malu melayu je, tu pasal di bukan melayu,dia beruk afrika.Bila kepala hotak tu bangang dia pergi tunjukkan kat orang.kalau dah kepala hotak tu bangang tak payah lah nak ajar orang lain.

Kalau dah tau bangang buat - buat lah bangang tak payah lah nak tunjuk cerdik pasal beruk afrika pun ada yang cerdik dari yang bangang.Apa lah salah beruk afrika hingga di sama kan dengan beruk afrika yang seko ni.

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: