Thursday, July 9, 2009

Kah..kah...kah..Banggang Betul Calon UMNO nie..kah..kah..


URUSAN SYURGA - NERAKA BUKAN PADA PARTI – Lapor berita hairan

KUALA KRAI: Pengundi Manek Urai dinasihatkan supaya tidak mudah terperangkap dengan dakyah jentera pilihan raya Pas yang mendakwa hanya umat Islam menyokong parti itu dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) itu akan masuk syurga.

Calon Barisan Nasional (BN), Tuan Aziz Tuan Mat, berkata urusan syurga dan neraka bagi setiap umat Islam, bukan terletak pada mana-mana parti politik, baik Pas mahupun BN.

"Rakyat tidak seharusnya tertipu dengan kempen mereka itu, sebaliknya perlu sedar bahawa urusan akhirat, syurga dan neraka adalah urusan Allah yang maha mengetahui amalan baik dan buruk kita sepanjang hayat.



Wah pandai betul Ketua Geng Algojo ni berkata - kata ye !!! tapi dia tak perasan ke? Dia tak tahu ke?

Haji Pak Din baru je bagi Amanat Muhyiddin al-kulu kabana hari tu Dalam Fatwa Al-malikul Sembab dengan Tenang Haji Pak Din berfatwa Secara rasmi dalam bernama....

UNDI BN BOLEH MASUK SYURGA JUGA - MUHYIDDIN







KUALA KRAI, 19 Jun (Bernama) Muhyiddin Yassin berkata sama ada rakyat mengundi Barisan Nasional (BN) atau pun PAS, kedua-duanya pun membolehkan umat Islam di negara masuk syurga.

Timbalan Presiden Umno itu berkata perkara yang boleh menghalang orang Islam daripada masuk syurga adalah dosa mereka dan bukannya kerana memilih suatu parti.

Beliau yang juga Menteri Pelajaran berkata hakikatnya kedua-dua parti memperjuangkan agama Islam namun apa yang membezakan BN dan PAS adalah BN mempunyai kekuatan untuk memaju dan
menggerakkan negara.





kah..kah..kah..Sah ini Calon mangkuk ayun...yang undi diaa lagi mangkuk ayun....yang sokong apatah lagi,dia telah menyangkal Fatwa Amanat Muhyiddin Al-kulu Qabana,ini dah di kira mengkhianati Fatwa Parti ,tu Pasal la UMNO satu Malaysia Tunggang langgang....kah..kah..kah..

2 comments:

Anonymous said...

saudara..maksud muhyidin tu undi bn pun boleh masuk syurga jugak jika kita beribadat kpd allah.kalau undi pas tp tak beribadat pd alla,neraka jugak tempat dia.come on la saudara,jgn nk putar belit mcm anwar yg saudara sanjung tu...

LeeSlimShady said...

Bro...undi dengan beribadat dengan undi tak beribadat ada sangkut - paut pasal BN ke? Come On la...lain kali cakap biar terang...ibadat yang boleh masuk syurga bukan Undi BN....apasal Mat Monggol tak pandai belit ke...selalu manjang terbelit jerkk.....

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: