Tuesday, September 1, 2009

-GAGASAN 1 MALAYSIA TERBARAI DI 31 OGOS

GAGASAN 1 MALAYSIA TERBARAI DI 31 OGOS



31 Ogos menjelang tiba hari di mana kita akan menyambut hari kemerdekaan yang "separuh masak" bak kata Allahyarham Dato' Onn Jaafar bersama slogan 1 malaysia.Apakah 1 malaysia? adakah satu bangsa? satu negara? semua kaum harus bersatu padu....tapi apa berlaku beberapa hari lalu secara tak langsung telah membuatkan jangan kita malah siamang dan Chimpanzee atau pun beruk api pun kan tergelak pecah - pecah perut sebab lain yang di laungkan lain pulak jadinya.

Lihatlah PM kita si Mat Monggol bersusah - payah melaungkan slogan 1 malaysia dalam tv,radio,internet ,surat khabar atau pun kat dalam Bas RapidKL.1 malaysia kita bersatu bersama - sama seluruh kaum termasuk cina melayu dan India.Tapi kali ini geng - geng algojo United Malays National Organisation terkengkeh - kengkeh pulak pulak pergi rosak kan slogan ini mengapa.Kalau sebelum ini geng - geng ini telompat -lompat dengan sentimen perkaumannya tapi kali ini dengan sentimen keagamaan yang pastinya akan memakan diri pada pilihanraraya yang seterusnya.Isu Kuil ini tak patutlah di mainkan oleh geng Algojo kerana ia akan menyentuh kesensitifan bangsa lain terutamanya India yang beragama Hindu dan ini akan membuat orang Hindu takkan percaya lagi pada geng algojo dan juak BN kerana ini akan menguatkan lagi s0kongan orang india kepada Pakatan dan menambahkan lagi benci orang melayu kepada geng algojo.Biarpun perarakan di nafikan oleh geng algojo tetapi banner yang di bawa menguatkan lagi persepsi yang mana geng algojo memang mendalangi perarakan kepala lembu tersebut.Tetapi hari ini kenyataan KPN Musa Hasan akan mengambil tindakan kepada mereka dengan mendakwa mereka di bawah akta hasutan,beranikah Musa Hasan mendakwa geng algojo?

Ini semua cuma sekadar gimik dan retorik sahaja kerana perarakan ini bukan sahaja bertujuan untuk menghentam kaum india dan Wakil rakyat PR tetapi perarakan ini juga telah menghina nilai - nilai islam.Laungan Takbir yang suci telah mereka ejek dengan laungan "take beer" jadi di manakah maruah geng algojo sekarang?melayu kah mereka? islamkah mereka?

Kalau benar mereka islam....






kenapa pada ketika Surau al-ijtaimaiah Kampung Rimba Jaya Shah Alam di robohkan atas arahan kerajaan Wak Botox tak ada pula kita lihat berbondong - bondong geng algojo berarak ke bangunan SUK dengan membawa kepala kerbau ke? kepala babi ataupun kepala Butuh.......tak de pulak kita lihat berbondong - bondong geng al-gojo memaki hamun kerajaan Wak botox dengan membawa penyapu berlori - lori,tak ada pulak kita lihat ada pulak haram jadah yang nak berucap dengan heler di depan pintu pagar bangunan SUK?


Tapi bila hanya dengan isu Kuil hindu tahu pulak terlompat - lompat bawak kepala lembu,kerana ini di lihat jelas taktik - taktik demi taktik geng algojo nak huru - harakan di lakukan dalam keadaan terdesak.Namun walau bagaimanapun Pakatan tidak akan melatah dengan taktik geng algojo ini kerana kita tahu algojo sekarang sedang menari mengikut rentak gendang yang di palu oleh Pakatan jadi apa perlu Pakatan Melatah.Mereka sedar atau tidak dengan tindakan ini akan memberi kesan buruk kepada geng algojo United Malays National Organisation dalam PRU ke - 13 kerana sudah pastinya mereka akan kehilangan undi dari kaum india sebabnya 100%




No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: