Lagu Janji dicapati

Loading...

Sunday, July 18, 2010

Harussani mahu Satukan kelentong - kelentong melayu


Pa Syeikh kata mahu terus menyatupadukan orang Islam dan Melayu di negara ini walaupun terdapat pihak yang tidak menyenangi usaha murni beliau ini.Nak bersatu yang macam mana tu pak syeikh janggut kambing? nak bersatu buat apa pulak?

Takkan nakbersatu buat gotong - royong kot!!

Namun Pak syiekh berkata beliau tidak pernah berputus asa demi mengekalkan kebaikan dan perpaduan umat Islam di negara ini, khususnya antara parti UMNO dan Pas.

Apa??? perpaduan antara United MuNkEeE dan PAS???

Tak payahlah nak kelentong satu malaysia ni pak syeikh,kalau Pak syeikh kembara dah kelentong 1 TKO boleh di kata kan "boleh rilek" lagi tapi kalau pak syeikh nak kelentong 1 malaysia untuk undi United MuNkEeE baik tak payah la!!!!!

Pasal United MuNkEeE dah banyak kelentong Melayu dan 1 malaysia.

Itu bukan perpaduan,itu namanya nak suruh 1 malaysia untuk undi Undi United MuNkEeE,kalau macam tu baik tak payah lah wahai pak syeikh,terima kasih je lah...



Kata Pak Syeikh kembara oppss!! pak syeikh harusss!! Masih ada harapan (ke arah perpaduan orang Melayu), jika kita bijak mengutamakan perkara yang lebih penting ke arah mencapai matlamat ini.



Warghhh!!! Kah...Kah...Kah...kah...kah..kah


Pak Syiekh tak perasan ke???

Orang dayak,orang asli,orang penan,orang jakun,seneroi bukan orang melayu tapi dah serik dah boring kena kelentong kena rogol,kena kongkek dek United MuNkEeE.Kalau 1 malaysia tak percaya tak lama lagi akan keluar berita kelentong kaw - kaw dalam Utusan Melalok,Berita Hairan,Kosmolentong ataupun TV3 suku yang mendakwa bahawa 31 ogos itu adalah hari Malaysia.Sedangkan 1 malaysia yang pandaidan tak bangang ni tahu hari malaysia adalah pada 16 september.

Kelentong Harussani lagi katanya terdapat pemimpin kedua-dua parti Melayu berkenaan yang datang berjumpa beliau baru-baru ini bagi membincang dan meminta pandangan beliau berhubung cara untuk menyatupadukan kedua-dua parti tersebut.



Warghh!!! Kah....kah....kah.....kah.....hadoiiyai

Ini lagi tergempar pasal yang kita tahu cuma wakil dari geng United MuNkEeE saja yang akan pergi jumpa dengan pak syeikh,tapi wakil dari PAS yang mana satu? Kalau wakil dari PAS mesti ada PC dari pemimpin PAS, mungkin wakil PAS yang terlompat - lompat depan pejabat PAS kat Shah Alam hari tu kott???

Mungkin itu lah wakil PAS yang jumpa pak syiekh tu kottt!!!!

LSS: Sapa yang dengar berita ni mesti pergi mandi haruss atau mandi wajib.

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: