Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, July 19, 2010

Sesat dan Kesesatan Harus - sana di Fatwakan


Harussani Oppss!!! Baboon Yang Sesat dalam hutan


HARRUSANI SEMAKIN CELARU – harakah daily

Sekarang sudah terang lagi bersuluh, penghujung hayat seorang mufti yang dahulunya terkenal dengan pelbagai isu seperti murtad, sudah sangat bercelaru dan kabur.

Setiausaha Sekretariat Pakatan Rakyat Negeri Perak, Drs Khalil Idham Lim menyifatkan Harussani Zakaria sudah menjadi pejuang assobiah dan mempertahankan perjuangan Umno yang ‘sesat’.

“Saya sangat terkejut dengan kenyataan Mufti Perak, Harussani Zakaria mahu terus menyatupadukan orang Islam dan Melayu di negara ini walaupun terdapat pihak yang tidak menyenangi usaha murni beliau ini.

“Nampaknya dia semakin bercelaru dan semakin menampakkan usia senjanya yang kurang jelas ke mana halatujunya sebenar,” ujar Khalil di dalam blognya.





Warghhh!!! Kah...Kah...Kah..Hadoyaii...kah...kah..kah

Woittt!!!!!! apa cerita???? takkan Mufti pun boleh sesat dalam belukar ke hutan macamsi baboon tu.Ini jenis Mufti apa takkan boleh macam tu punya sesat,United MuNkEeE ni dah betul - betul teruk lahh! Macam mana boleh dapat Mufti yang sesat.

Dah tu boleh lagi sesatkan orang lagi tu ,Woittt!!!! Sandrie sesat sudah la! lubang kubur pun pun bukan Baboon diorang yang tolong gali kan!

Kalau setakat Sesat kat KLCC boleh jugak tanya "ane" jual kacang kuda tu tunjuk kan jalan tapi kalau ini punya sesat aku pun takde idea nak bagi jalan.

Dulu masa Mat Monggol bagi lesen judi kat Vincent dulu Rakyat 1 malaysia masih tertunggu - tunggu apakah Fatwa yang nakdi keluarkan dek Mufti ni.

Mufti ni pun tak berani keluarkan fatwa bila harga minyak,barang dan gula naik pun Mufti ni taknak bagi Fatwa lagi.Masa Wak Botok terlompat - lompat mintak karung guni pasir pun Mufti ni tak keluar Fatwa jugak!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: