Lagu Janji dicapati

Loading...

Saturday, July 10, 2010

Sotong SOLDADU Ramal kemenangan PRU - 13


Kah...Kah...Kah... woitt betul keapa kata sotong nie??? aku tak percaya benda - benda khurafat ni tapi cuma suka - suka je la, tapi kalau betul - betul apa salahnya...lagi bagus kah....kah.....kah....kah

1 comment:

Anonymous said...

Ha ha ha ha.........aku cukup terhibur dgn kreativiti yang ditunjukkan oleh Abe LSS tentang Paul Si-Sotong ni. Gelak tak henti hampir 2 jam. Bila tunjuk kat member member masa tengok bola semalam, mereka pun gelak besar.

Aku ni sebenarnya dah marah kat PKR Shah Alam ni. Kalau PKR Shah Alam menang kawasan Shah Alam pada PRU 13 nanti, bukan sebab mereka kuat tetapi kerana adanya orang orang macam Abe LSS yang berjaya menyemarakkan pengundi macam aku ni untuk terus bersama Pakatan Rakyat.

Syabas Abe LSS

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: