Lagu Janji dicapati

Loading...

Saturday, July 10, 2010

Zionis dan Pembohongan TRAGEDI HOLOCAUST


Dari awal, banyak rabbi memperingatkan potensi bahaya Zionisme dan secara terbuka menyatakan bahawa semua orang Yahudi yang setia kepada Tuhan harus tinggal jauh dari itu seperti seorang yang harus menjauhkan diri dari api. Mereka membuat pendapat mereka jelas bagi Kumpulan mereka dan masyarakat umum.


Mesej mereka adalah menjelaskan yang Zionisme adalah fenomena rasis chauvinis yang benar-benar bertentangan denan ajaran Yahudi(ortodoks). Mereka secara terbuka menyatakan bahawa Zionisme pasti akan merugikan kesejahteraan orang Yahudi dan bukan Yahudi dan dengan itu menyatakan bahawa kesannya pada agama Yahudi ialah tiada lain selain merosakkannya.



Justeru itu ia akan menodai reputasi Yahudi secara keseluruhan dan akan menyebabkan kekeliruan kepada masyarakat Yahudi dan bukan-Yahudi. Yahudi adalah agama, Yahudi bukan bangsa atau kewarganegaraan. Itu dan masih tetap menjadi konsensus di antara para rabbi.










Mereka (Yahudi Ortodoks) diberi Tanah Suci oleh Tuhan agar dapat belajar dan mempraktikkan ajaran Taurat tanpa gangguan, dan untuk mencapai tahap keimanan adalah sukar untuk di lakukan di luar Tanah Suci. Mereka mengakui kesilapan - kesilapan lampau dalam beberapa siri pengkhianatan ke atas Nabi - nabi. Itulah yang dikatakan semua orang Yahudi(ortodoks) dalam doa mereka pada setiap festival Yahudi, "Umipnay chatoenu mayartsaynu golinu" yang bermaksud "Kerana dosa-dosa kami, kami diusir dari tanah kami".



Kitab Perjanjian Lama (Taurat)





Kitab Perjanjian Baru (Talmud)



Mereka juga menyatakan yang mana mereka telah berbohong dengan tuhan yang mana mereka telah bersumpah "tidak masuk Tanah Suci sebagai peribumi sebelum masa yang ditakdirkan", "tidak akan memberontak terhadap bangsa - bangsa lain di muka bumi", menjadi warga yang setia, tidak melakukan sesuatu yang menentang kehendak mana-mana negara atau kehormatan, tidak membalas dendam, perselisihan, atau perampasan; "tidak meninggalkan perintah pengusiran." Sebaliknya, Mereka mengakui yang Yahudi harus rendah hati dan menerima Takdir pengusiran. Untuk melanggar sumpah seumpama akan menghasilkan "daging anda seperti mangsa rusa dan kijang di hutan," dan penebusan dosa akan tertunda.







Sungguh Memalukan











Tapi itu tidak berakhir di sana. Itu tidak cukup bagi para pemimpin Zionis untuk membangkitkan murka Tuhan. Mereka membuat satu titik untuk memaparkan penghinaan yang melampau iaitu dengan menyertai pihak Nazi dalam pembunuhanMereka membuat satu titik untuk memaparkan penghinaan melampaui saudara-saudaranya Yahudi dengan aktif menyertai dalam pemusnahan mereka. Hanya saja idea Zionisme, yang para rabbi itu memberitahu mereka akan menyebabkan kerosakan dan itu tidak cukup bagi mereka.

Mereka berusaha seumpama menuangkan bahan bakar pada api sudah terbakar


Golda Meir




Pada 06 hingga 15 Julai 1938 Presiden Roosevelt mengadakan persidangan Evian , untuk menangani masalah pelarian Yahudi. Delegasi Agen Yahudi dipimpin oleh Golda Meir (Meirson) Telah mengabaikan tawaran Jerman untuk membolehkan orang-orang Yahudi berpindah ke negara lain selain diberi sebanyak $ 250 untuk satu kepala, dan Zionis tidak berusaha untuk mempengaruhi Amerika Syarikat dan 32 negara lain menghadiri persidangan ini untuk membolehkan imigrasi jerman dan austria.

Pada Feb 1, 1940 Henry Montor eksekutif wakil Presiden Amerika menolak Rayuan Yahudi untuk campur tangan dalam isu pelarian Yahudi terdampar di sungai Danube dalam muatan kapal yang menyatakan bahawa "Palestin tidak boleh dibanjiri dengan ... orang-orang tua atau dengan orang - orang yang tak diinginiIni adalah fakta Sejarah paling pentingsekali iaitu pada tahun 1941 dan 1942 Tentera Gestapo Jerman menawarkan perpindahan bangsa yahudi dari Jerman ke Sepanyol dengan bayaran pampasan sebanyak $1000 setiap keluarga.

Para pemimpin Zionis di Switzerland dan Turki menerima tawaran dengan pemahaman yang jelas bahawa pengecualian daripada Palestin sebagai tujuan untuk pelarian didasarkan pada kesepakatan antara Gestapo dan Mufti.

Dalam pada itu pemimpin Zionis memberikan komen - komen yang amat negatif iaitu

a)Hanya Palestin Sahaja Destinasi bagi Pelarian Yahudi.

b)Orang - orang Eropah harus bertanggungjawab atas kezaliman yang telah di lakukan pada kaum yahudi,dan oleh itu negara sekutu yang menang dalam peperangan harus memperuntukkan atu wilayah jajahan buat Yahudi membina sebuah negara Israel.

c)Tiada Bayaran pampasan oleh tentera gestapo ke atas mereka(yahudi) yang di bunuh dalam bilik gas.


Para pemimpin Zionis mengkhianati darah daging mereka sendiri. Zionisme tidak pernah menjadi pilihan bagi keselamatan Yahudi. Sebaliknya, hal ini merupakan formula buat umat manusia menentang kekuatan mereka.Bayangkanlah ia Sebuah pengkhianatan yang tak dapat di gambarkan dan ini sama sekali tak dapat di terima oleh Yahudi Ortodoks.



Pada tahun 1944, pada ketika pengusiran Yahudi dari Hungary, tawaran serupa dilakukan, di mana semua golongan Yahudi Hungary boleh diselamatkan.Pemimpin Zionis yang sama kembali menolak tawaran ini (selepas tragedi pembunuhan bilik gas telah mengakibatkan korban jutaan nyawa).



Kerajaan British telah memberikan visa untuk 300 rabbi dan keluarga mereka untuk mendiami koloni Yahudi di kepulauan Mauritius, dengan bahagian untuk para pelarian melalui Turki.Tetapi Para pemimpin "Agensi Yahudi Zionis"telah mensabotaj rancangan ini kerana pada pandangan mereka ini akan merosakan rancangan mereka dalam menjajah semula negara palestin dan membina Negara Zionis .



Oleh itu mereka(Zionis) telah bertindak membunuh seramai 300 rabbi Yahudi dan keluarga mereka dengan melepaskan gas beracun ke dalam muatan kapal yang sarat membawa pelarian Yahudi ke penempatan baru mereka iaitu di kepulauan Mauritius.



Pada 17 Disember 1942 kedua-dua majlis Parlimen British menyatakan kesediaan mereka untuk mencari perlindungan sementara bagi pelarian yahudi yang semakin terancam.



Parlimen British mencadangkan untuk memindahkan 500,000 orang Yahudi dari Eropah ke tanah - tanah jajahan mereka di india dan Tanah Melayu sebagai sebahagian salah satu daripada syarat rundingan diplomatik dengan Pihak Jerman.



Oleh itu satu usul ini telah di bentangkan,dibahaskan di parlimen british dan memperoleh 277 persetujuan ahli parlimen .Tetapi pada pada 27 Januari 1942 sedang langkah selanjutnya di ambil tiba - tiba lebih dari 100 ahli parlimen di ikuti dengan beberapa pembesar British dan jurucakap Zionis mengumumkan bantahan terhadap cadangan ini kerana mereka menyifatkan usul itu akan menghalang mereka dari membina Negara Yahudi di Palestin.





Pada 16 Februari 1943 70.000 pelarian Yahudi Romania ditawarkan kos sebanyak $ $50 seorang untuk meninggalkan Trans-Dniestria . Ini diterbitkan di akhbar New York. Yitzhak Greenbaum, Pengerusi Badan Jawatankuasa penyelamat Yahudi, melalui Lembaga Eksekutif Zionis di Tel Aviv pada 18 Februari 1943 berkata, "ketika mereka bertanya kepada saya," tidak bolehkah anda berikan wang dari dana Rayuan Yahudi Amerika untuk menyelamatkan Yahudi di Eropah,



Dia(Yitzhak) sekali - sekali berkata TIDAK! dan mengulangi pendiriannya ... Seharusnya mereka menahan gelombang yang mendorong kegiatan Zionis untuk kepentingan kedua.


Chaim Weizman

"Pada 24 Februari 1943 Stephen Wise, Presiden Kongres Yahudi Amerika dan pemimpin Zionis Amerika telah mengisytiharkan bahawa tiada pengumpulan dana untuk itu Pada tahun 1944, Jawatankuasa Kecemasan untuk Orang Yahudi memohon pada kerajaan Amerika untuk menubuhkan Badan Pelarian Perang.Tetapi Stephen Wise memberikan kesaksian di hadapan jawatankuasa khas Kongres untuk menolak cadangan ini.


Stephen Wise

Selama perundingan yang disebut di atas, Chaim Weizman, negarawan "pertama Yahudi" menyatakan: "Bahagian yang paling berharga dari bangsa Yahudi sudah di Palestin, dan orang-orang Yahudi yang tinggal di luar Palestin tidak terlalu penting".Gandingan Weizman's -Greenbaum telah mengelurakn satu kenyataan yang berbunyi



"Satu lembu di Palestin lebih berharga daripada semua orang Yahudi di Eropah".



Dan kemudian, selepas episod pahit dalam sejarah Yahudi, ini "negarawan Zionis " telah memujuk pelarian - pelarian di kem - kem yahudi yang berada dalam kelaparan dan kekurangan dan menghumban kan mereka di beberapa tempat di Palestin, hanya sekadar untuk mencapai cita - cita mereka membina Negara Zionis.


william stratton


Pada 1947 ahli Kongres William Stration menaja kos pelarian seramai 400,000 orang ke Amerika Syarikat . Tetapi usaha di bantah selepas itu dikecam keras oleh kepimpinan Zionis.



Fakta-fakta ini mengungkapkan sikap Zionis yang membimbangkan dan amat memalukan kaum Yahudi.Dilihat juga bagaimana di akhir peperangan yang mana Pihak Nazi sedia menawarkan kebebasan Yahudi kepada sesiapa pun daripada mereka yang sanggup menukarkannya dengan wang dan harta sebagai galang ganti termasuk usaha untuk mendapatkan bantuan kewangan dengan pemimpin Yahudi dari Amerika.



Dengan kekuasaan Barat yang mereka percaya, berada di bawah pengaruh Yahudi, bagaimana mungkin seseorang bertanya bahawa andai di selamatkan pemimpin yahudi maka ia seolah - olah di ibaratkan tidak bergerak langit dan bumi untuk menyelamatkan sisa-sisa terakhir dari saudara-saudara mereka.


Hon. J.W Pickersgill

Pada 23 Februari 1956 Menteri Imigresen Kanada Hon . J . W. Pickersgill, ketika di tanya pemberita "adakah Kanada akan membuka pintu untuk pelarian Yahudi". Dia menjawab "kerajaan tidak membuat kemajuan ke arah itu kerana kerajaan Israel ....



Pada tahun 1972, kepimpinan Zionis berjaya menentang usaha di Kongres Amerika Syarikat untuk membolehkan 20,000 ke 30,000 pelarian Rusia untuk memasuki Amerika Syarikat. Pertubuhan-pertubuhan bantuan Yahudi seperti JOINT dan HIAS(Hebrew Immigrant Aid Society), sedang ditekan untuk meninggalkan para pelarian di Vienna, Rome dan bandar-bandar Eropah lain.

Fakta ini jelas menunjukkan ! usaha - usaha kemanusiaan telah di hentikan semata - mata untuk melindungi kepentingan Zionis yang memiliki cita - cita untuk menubuhkan Sebuah Negara Haram.



Ada lebih mengejutkan dan banyak kejahatan yang dilakukan oleh Generasi hina(Zionis) ini untuk menghasilkan apa yang dikenali sebagai "negarawan Yahudi", kita boleh senarai lebih banyak contoh, tapi untuk saat ini biarkan lah mereka berikan apa sahaja alasan untuk fakta-fakta di atas.




Zionis bertanggungjawab atas 3 perkara dalam tragedi Holocaust





1. Holocaust adalah hukuman kerana mengkhianati Tiga Sumpah (lihat Talmud, buku ilmiah Kesubos hal 111a).



2. Pemimpin Zionis langsung tak mengendahkan usaha untuk menyelamatkan saudara-saudaranya sesama dari kematian yang kejam dalam perang dunia ke-2.



3. Para pemimpin gerakan Zionis bekerja sama dan bersubahat dengan Hitler dan para pengikutnya di dalam banyak hal termasuk pembunuhan beramai - ramai Umat Yahudi.





Zionis Berpakat dengan Hitler untuk membunuh Umat Yahudi.



jika ingin dapat dinyatakan disini bahawa para pemimpin gerakan Zionis duduk dan mengabaikan penderitaan saudara-saudara mereka yang di zalimi oleh tentera Hitler. Mereka bukan sahaja menolak untuk membantu menyelamatkan mereka, tetapi mereka secara aktif menyertai dengan Hitler dan rejim Nazi.



Pada Awal tahun 1935, seorang penumpang kapal yang menuju ke Haifa di Palestin meninggalkan pelabuhan Bremerhaven Jerman.Bersama - sama penumpang kapal ini juga dibawa sepucuk surat berbahasa Ibrani yang membawa nama"Tel Aviv" sementara Sepanduk Zionis iaitu "swastika" di kibarkan di bahagian buritan kapal tersebut.



Meskipun kapal itu milik Zionis, tetapi kapten nya adalah ahli Parti Nasional Sosialis Jerman (Nazi) . Beberapa tahun kemudiannya ada pengembara - pengembara yang menaiki kapal ini menyangka kan ini kombinasi simbolik sebagai "Absurd and Metaphysically" tapi walau apapun persepsi ini hanyalah sedikit sketsa dari bab yang diketahui dalam sejarah.



Kerjasama Luas antara Zionis dan Reich Ketiga Hitler



Pada awal Januari 1941 sebuah organisasi Zionis kecil namun penting mengajukan cadangan rasmi kepada para diplomat Jerman di Beirut untuk menubuhkan sebuah perikatan tentera-politik dengan Jerman pada masa perang. Tawaran dibuat oleh radikal bawah tanah iaitu "Pejuang untuk Kebebasan Israel", lebih dikenali sebagai Lehi atau Stern Gang.


Avraham Stern

Pemimpinnya, Avraham Stern, yang mana mempunyai hubungan dingin dengan radikal nasionalis telah menubuhkan "Pertubuhan Tentera Nasional" (Irgun Zvai Leumi - Etzel) atas sikap British terhadap kumpulan ini yang secara efektif melarang lebih banyak pemukiman Yahudi di Palestin. Stern dianggap oleh British sebagai musuh utama Zionisme.



Israel dan Holocaust "Penyertaan tidak langsung dari Gerakan Kemerdekaan Israel pada masa Orde Baru Eropah, sudah dalam tahap persiapan, digabungkan dengan penyelesaian-radikal positif dari masalah-Yahudi Eropah berdasarkan aspirasi nasional Yahudi orang yang disebutkan di atas, akan sangat menguatkan asas moral Order Baru di mata semua umat manusia.



"Kerjasama daripada Gerakan Kebebasan Israel juga akan konsisten dengan pidato baru-baru ini oleh Canselor Reich Jerman, di mana Hitler menekankan bahawa dia akan memanfaatkan kombinasi dan campuran untuk mengasingkan dan mengalahkan British".



(Dokumen asal dalam Bahasa Jerman Auswertiges Amt Archiv, Bestand 47-59, dan E234155 E224152-58 Lengkapi teks asal diterbitkan di: David Yisraeli, Masalah Palestin dalam Politik Jerman 1889-1945 (Israel: 1947) hlm .. 315-317).



Atas dasar ideologi yang sama mereka tentang etnik dan kebangsaan, Sosialis Nasional(Nazi) dan Zionis bekerja sama untuk setiap kumpulan percaya apa yang ada di kepentingan diri sendiri.



Ini hanyalah satu contoh dari kerjasama gerakan Zionis 'dengan Hitler untuk tujuan menjarah dan menjajah bumi palestin.



Dan ke atas semuanya, indoktrinasi



Seberapa jauh konspirasi Zionis telah menangkap massa Yahudi, dan bagaimana mungkin hal itu .Sejauh mana pun umat Yahudi lain di putar belitkan dengan sejarah Holocaust namun mereka tetap tahu akan kisah yang sebenarnya.Merekalah yang sebenarnya menjalankan "holocaust" tetapi kerana mahu kan negara sendiri maka bangsa sendiri di korban kan demi merekayasa satu alasan untuk menjajah Palestin.



Malah generasi Yahudi hari ini akan dapat menilai apakah jenis pengkhianatan mereka(Zionis) ke atas bangsa mereka sendiri.malah setiap protes harus di terus kan sehingga mereka merasakan Masyarakat Yahudi hari ini semakin membenci mereka dengan seribu teriakan : "Pengkhianat(Zionis)," "Musuh Masyarakat Yahudi."


No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: