Thursday, July 15, 2010

MuNkEeE - MuNkEeE Bangang yang Menunjuk Perasaan


Datang Dalam satu gerombolan yang tah berapa orang ,Laungkan Hidup Rakyat! Laungkan Hidup Pasir! habis tu Macam mana melayu nak Hidup?Kesian MuNkEeE - MuNkEeE ni pasal kata Dr.M Demonstrasi jalanan tu bukan bukan Budaya kita tapi ini Budaya Siapa?

Dari atas sekali atas Lori berdiri sekor lagi beruk afrika,tapi beberapa hari yang lalu MuNkEeE ni menabalkan dirinya sebagai Panel Pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA).Panel Pemikir? Pemikir apa?

Jahanam lah United MuNkEeE bila beruk afrika ni di lantik jadi pemikir.Apa yang boleh di pikir dek beruk Afrika ni??? Ingat tak dulu masa ceramahnya di Seksyen 9 Shah Alam beruk Afrika ni kata yang Senatak Ezam ada Hubungan Sulit dengan Nurul Izzah.

Tak lama lepas tu dia juga mendakwa yang Senatak ada "menyonglap" duit Parti Keadilan Sebanyak RM1 juta ringgit,dan akhirnya Senatak Ezam akhirnya menyertai United MuNkEeE maka habis...punah segala modal - modal yang nak di jaja.

Ini Pemikir apa?



Woit!!!! Woitt!!! Kuang haja!!!! PuNya Beruk afrika,tak baik korang gelak Pemikir geng United MuNkEeE..kah...kah...kah...kah......

Kang kalau kena tangkap "konpom" kena bakar macam encik abu bakar! Kah...kah...kah...Kah

Bila dah kena bakar mati pulak sia - sia macam mati Ibrahim ali yang dah tak cukup nafas bila dia cium punggung Madey.

Dikatakan Lebih 200 penyokong Umno dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) merempuh barisan polis di depan bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di Shah Alam dalam demonstrasi membantah cara Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim mentadbir pengeluaran pasir negeri.

Mereka meluru ke arah penyokong Pakatan Rakyat yang berkumpul di dalam kawasan bangunan pentadbiran itu.

Polis bagaimanapun berjaya menenangkan keadaan dan memberikan masa 15 minit untuk masing-masing bersurai.

Seorang lelaki ditangkap tetapi dilepaskan sejurus selepas itu.

Anggota polis membentuk benteng manusia bagi memisahkan penyokong Umno dan kira-kira 50 anggota pasukan komunikasi kerajaan negeri yang menunggu untuk 'menyambut' mereka.



kah..kah..kah...Hidup Pasir!!! Hidup lah United MuNkEeE!!!! Kah...Kah...Kah

Woitt!!! Woitt!!! Beruk Jangan gelaklah! kuang haja Punya Beruk!!!!!!!!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: