Saturday, February 20, 2010

KERAJAAN BERBELANJA RAKYAT MENDERITA

Sampai bila rakyat akan ditipu Oleh kerajaan UMNO pada masa kini rakyat ditipu secara terbuka oleh Kerajaan sedangkan yang DIATAS bersenang lenang rakyat yang DIBAWAH menderita. CONTOHNYA: kerajaan membeli KAPAL SELAM, JET PEJUANG. dan sebagainya tetapi semuanya tiada gunanya untuk rakyat hanya untuk orang-orang atasan sahaja inikah yang di namakan kerajaan prihatin sedangkan bantuan untuk rakyat yang miskin masih belum terbela masih ada yang belum dapat bantuan yang sepatutnya.

Cerita tentang KAPAL SELAM yang dibeli oleh kerajaan katanya untuk keselamatan Negara dan rakyat di malaysia tetapi belum masuk setahun dibeli sudah rosak sudah tak boleh pakai apa cerita sekarang ini siapa pun tidak berani bersuara dimana media-media lapuk diam seribu kata sedangkan ini tentang keselamatan negara kita sampai bila kita sebagai rakyat harus ditipu oleh kerajaan UMNO ini.

bukan sikit duit rakyat digunakan untuk kesenangan diri mereka sendiri walaupun mereka tahu yang ekonomi negara sangat-sangat membimbangkan.

sampai bila rakyat hendak di tindas. kita tengok jelah royalti minyak kelantan sampai sekarang kerajaan UMNO ini berdolak-dalih. Tiba-tiba keluar isu nak bagi wang ehsan. kenapa susah sangat kerajaan UMNO ini nak bagi royalti tu. hai najib kau takut big mama tak dapat shopping ke....inikah pemerintahan yang perlu kita angkat dan sanjung.

sepanjang najib menjadi PM banyak isu telah timbul. KES ALTANTUYA sampai sekarang tak selesai-selesai. yang paling aku nak tergelak tu enjin JET PEJUANG pun boleh hilang.

HA..HA..HA..HA..

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: