Sunday, February 7, 2010

Pada Realitinya Siapa yang jadi Peliwat?




Kesian juga saya membaca berita mengenai AJK Umno Bahagian Tasek Gelugor bernama Datuk Muhamad Mustaffa Idrus, sebagaimana tersiar dalam Kosmo Ahad hari ini. Datuk Mustaffa ini adalah bekas suami penyanyi Noraniza Idris dan namanya meletup sakan apabila bekas isteri mudanya, Mastura Bakar, 24, mendedahkan perilaku Mustaffa yang gila seks, pernah meniduri 10 wanita dan gemar meliwat isterinya.



Yang paling mengecewakan Datuk berusia 54 tahun ini ialah dia kini diejek sebagai Tiger Woods Melayu selepas tersebar berita mengenai dirinya yang suka berpoya-poya dengan wanita.
AJK Umno yang digelar Tiger Woods Malayu ini menafikan dia suka berpoya-poya. Katanya mana mungkin orang sepertinya gila sex kerana dia sendiri menghadapi masalah cakera teranjak yang menyebabkan dia sering sakit belakang dan justru "tidak memungkinkan dirinya menjadi kuat sex". Kerana tidak kuat sex itulah katanya dia kini hanya mempunyai dua orang isteri sahaja. Lima lagi isteri yang pernah dikahwininya termasuk Noraniza dan Mastura telah diceraikannya.


"Saya benar-benar tertekan. Saya malu sehingga seboleh-bolehnya tidak mahu orang melihat saya. Anak-anak saya yang bersekolah di Pulau Pinang juga terpaksa berpindah sekolah ke Kuala Lumpur kerana malu diejek," kata orang kuat Umno Tasek Gelugor ini.
Saya tidak ingin memberi komen mengenai nasib Tiger Woods Amerika, mahupun Tiger Woods Melayu ini. Saya cuma bersimpati dengan nasib anak-anak kedua-dua Tiger Woods ini yang terpaksa menanggung akibat dari cerita buruk ayah mereka.


Tiba-tiba saya teringat kepada pepatah Melayu "Jika takut dibadai ombak, jangan berumah ditepi pantai". Bagi yang teringin berbini banyak, mereka boleh tukar pepatah Melayu ini menjadi:

Jika Takut Pada Risiko jangan Bicara pasal Perjuangan
Jika takut dibadai ombak, jangan berumah ditepi pantai
Jika takut berbini banyak, jangan buat perangai gatai
Kat sini Rakyat satu malaysia dah makin confuse,yang mana satu kes liwat yang sebenar? Adakah kes Liwat Konspirasi atau Kes Liwat Bini?

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: