Sunday, February 7, 2010

Siapa yang Liwat siapa? Anwar atau See Fools?



Kenapa Saiful Simpan KY jely yek?



"Selain itu, beliau juga menyerahkan baju kemeja biru lembut jenama Ralph Lauren yang juga dipakai pada masa kejadian dan cecair pelincir KY Jelly kepada pegawai penyiasat kes itu di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 28 Jun 2008, dua hari selepas kejadian.

Mohd Saiful juga berkata beliau turut menyerahkan sehelai lagi seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis yang dipakainya semasa membuat laporan polis pada 28 Jun 2008, yang diambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya." - Bernama.

Kat sini kita cuma terfikir beberapa perkara saja dari keterangan budak Gay ni...;

1) Kalau Anwar yang menutuh Sepol, sepatutnya KY Jelly itu pasti berada dalam simpanan Anwar, dan polis kena rampas dari Anwar bukannya di ambil dari Mangkuk ni. Kenapa pula See fool yang simpan KY Jelly?.... dan berikannya pada polis?.... Fulamek kepala otak dah mula pikir macam - macam dah... adakah dia gunakan KY Jelly tu untuk ..... korang tafsirkan lah sendiri....

2) Kenyataan keduanya pula, " seluar dalam berwarna kelabu jenama Levis di ambil di tepi mesin basuh di rumah tunangnya". Ha..ha..ha... baru tunang Yo!... seluar dalam dah ada di rumah tunang..., kalau dah nikah tu lain lah ceritanya..., korang tafsirkan lah sendiri...




i) Isu KY Jelly:Jika Kalau betul lah "ada" kes liwat ni, sekali fikir kiranya yang jadi peliwatnya ialah See fool, manakala yang jadi mangsa liwatnya ialah Anwar. Ini kerana berdasarkan keterangan di mahkamah, Sayfool yang menyimpan KY Jelly dan bukannya Anwar. Mana mungkin mangsa liwat yang mengusung jeli haram jadah tu ke sana sini? Jika dalam kes rompakan, pistol dijumpai di tangan seseorang, bolehkah kita katakan orang yang memegang pistol itu bukan perompaknya? Jadi dalam insiden di Kondo mewah itu, pemilik jeli itulah (See fools) yang sepatutnya menjadi orang yang dituduh. Apa lagi Sayfool ini orang muda, yang secara fizikalnya lebih kuat dari warga tua seperti Anwar yang sekali kena tendang, sudah boleh patah pinggang!


ii) Isu seluar dalam di rumah tunang: Sekali lagi kredibiliti Sayfool sangat meragukan. Mengapa "See fools" londeh dan tinggalkan seluar dalam di rumah tunang yang bukan muhrimnya? Bukan nak menuduh, tapi ia menimbulkan pelbagai andaian...Jika dalam isu KY Jelly, boleh diandaikan "See fool" yang meliwat Anwar, dalam isu seluar dalam ini, siapa pula yang meliwat dan menjadi mangsa liwat hingga See fool terpaksa melondehkan seluar dalam di rumah tunangnya?


mana satu agaknya yang betul?(Anwar Dah tua,sakit belakang lak tuh)


a) Anwar Liwat "See Fools"?


b)"See Fools" Liwat Anwar??(Mungkin Gak Pasal "see Fools" ada Black Belt Tae Kwan Do)


c) "See Fools" Liwat Tunangnya?(pasal seluar dalam kat rumah tunang)


Kah..kah..kah Dah terbonggeng kebenaran satu demi satu ,woitt!!! mat Monggol mana kau nak lari ,kelentong kau orang tau dah pasal kau lagi bangang dari Madey tak pandai nak buat Konspirasi!

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: