Friday, February 5, 2010

Perbicaraan Anwar : "See Fools" mengaku dah dua hari tak "melepas" Taik




"See Fool" mengkelentong Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bahawa dia tidak membuang air besar selama dua hari selepas didakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim Tapi apa yang pelik apasal dia tak kena Buasir atau sembelit.


Sungguh pelik sebab mereka yang di liwat sepatutnya memiliki "keistimewaan" untuk "melepas" dengan mudah kerana melalui kajian perubatan seperti yang dinyatakan oleh Dr.Korokhang prhang Pu Kha Rhi mereka yang sudang di liwat memilki "lubang Jamban" yang betul - betul "besar" Oleh itu Aktiviti liwat boleh membuatkan mereka "melepas" dengan Mudah tanpa terkena penyakit sembelit atau Taik Tersumbat.

Yang paling Lawaknya Ketika menyambung keterangannya pada hari ketiga perbicaraan kes terhadap Anwar yang dituduh meliwatnya, Mohd Saiful berkata seluar panjang yang dipakainya pada hari kejadian adalah hadiah daripada Anwar Menurut "See Fool" dia memakai seluar dalam berwarna kelabu yang berjenama Levi pada hari kejadian.

Seluar dalam itu juga dikemukakan di mahkamah hari ini.

Kah...Kah...Kah sungguh tak faham lawak apakah yang di rancang oleh Mat Monggol & co. dalam mahkamah? Macam Mana Anwar boleh bagi Mangkuk ni sehelai seluar sebelum dia meliwat.Dah Nampak Sangat Kelentong Power dia!!!

hari ini Pelbagai jenis kelentong dan bahan kelentong telah di dedahkan di mahkamah antaranya

Mohd Saiful, 25, bekas pembantu peribadi Anwar, adalah saksi pertama yang memberi keterangan apabila kes itu bermula pada Rabu di hadapan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

"See Fool" disoal penguamcara Mohd Yusof Zainal Abiden samada doktor di Pusrawi ada bertanyakan mengenai tahap kesakitan yang dialaminya semasa pemeriksaan.

"See Fools" berkata "Saya rasa sakit...dan beritahunya (doktor) mengenai apa yang berlaku. Dia kemudiannya membuat calitan".

"See Fools" kemudian ditanya samada dia membuang air besar sebelum pemeriksaan di Hospital KL dua hari selepas pemeriksaan pertama di Hospital Pusrawi Hospital.

"See Fools" menjawap dia tidak membuang air besar selama dua hari.Nasib baik tak kena "Buasir"


Mahkamah ditangguhkan untuk lawatan kedua ke Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di ibu negara, lokasi bekas timbalan perdana menteri itu dituduh melakukan kesalahan tersebut.

Pada lawatan semalam, mereka tidak meninjau pejabat pengurusan kondo itu di mana rakaman CCTV dibuat tetapi bahan - bahan kelentong sudah Mula di bawa masukAntaranya.

1. Ujian darah untuk kandungan alkohol.
2. Sampel calitan dari tekak.
3. Sampel calitan dari puting kiri.
4. Sampel calitan dari puting kanan.
5. Sampel calitan badan.
6. Sampel calitan dari bahagian dubur.
7. Sampel calitan dari 'meatus coronal sulcus' (berhampiran bahagian kemaluan).
8. Sampel calitan rectal tinggi.
9. Sampel calitan rectal rendah.
10. Darah untuk profail DNA.
11. Toksilogi untuk darah.
12. Tiub pelincir jelli 'KY'.

"see Fool" kelentong lagi lagi apabila mendakwa yang 'Anwar seorang berkarisma'

Pada prosiding yang bermula 9.51 pagi tadi, See fool juga memberi keterangan terhadap sampel-sampel yang diambil dari badannya selain baju dan seluar dalamnya juga dijadikan barang bukti.

Satu lagi kelentong si"See Fool" berkata dia menganggap Anwar seorang pemimpin berkarisma dan sebab itulah dia mahu bertugas dengan penasihat Parti Keadilan Rakyat itu tapi yang pelik pada Pilihanraya yang lalu dia bantu Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya tapi dalam Alam Cyber dia berkempen untuk BN dalam laman - laman friendsternya .

Peguamcara Negara II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, yang mengetuai pihak pendakwaan, kemudian mahkamah bahawa pemeriksaan utama terhadap Mohd Saiful Bukhari sudah selesai.

Beliau juga berkata semua pihak akan sekali lagi mengunjungi tempat kejadian liwat itu di Kondominium Desa Damansara hari ini berikutan permohonan daripada pasukan pembelaan Anwar.

Prosiding itu kemudian ditangguhkan pada 11.15 pagi.

Tiga trak membawa anggota Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) dan dua trak penyembur air serta dua trak polis memasuki kawasan perkarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta pada 10.15 pagi ini kerana terdapat ura-ura satu demonstrasi akan diadakan di situ selepas solat Jumaat.


Polis dah makin menggelabah,Gelombang Ke-2 semakin kuat kelihatan,kebangkitan Rakyat buat Kali keduanya.

Dalam Pada Itu Mat Monggol pula sudah mengisytiharkan "PERANG" terhadap Blogger - blogger dan pejuang - pejuang Alam Maya

JARING NAFI TERIMA ARAHAN PM PERLAHAN KELAJUAN INTERNET – malaysiakini


JARING Communications Sdn Bhd tidak tahu menahu mengenai dakwaan wujudnya arahan dari perdana menteri supaya memperlahankan kelajuan internet sewaktu perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Terdapat satu SMS yang disebarkan yang mendakwa Ketua pegawai eksekutif (CEO), Dr Mohd Awang Lah menerima arahan seperti itu, juga untuk menyekat laman-laman web pembangkang.

SMS tersebut berbunyi: Berita terkini : Dr. Mohd. Awang Lah, CEO Jaring menerima arahan Dari pejabat Najib untuk melambatkan 'speed' internet & 'block' site2 pembangkang. Sebarkan.

"Saya tidak sedar mengenai arahan seperti itu," katanya lagi.

Capaian ke laman web berita tempatan, termasuk Malaysiakini, biasanya akan menjadi perlahan sewaktu berita-berita penting dilaporkan seperti ketika pilihan raya dan kini perbicaraan kes liwat tokoh pembangkang itu yang mendapat perhatian meluas pembaca.

LSS :

serangan terhadap web dan blog
akan berterusan. ada yang akan dilambatkan.
ada yang akan diserang seperti harakahdaily.
semua ini untuk memastikan berita tidak sampai
kepada warga.

Walau apa pun berlaku Mat Monggol takkan mampu menyekat Blogger - blogger dan pejuang alam maya kerana kita punya berjuta - juta pejuang berani mati

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: