Thursday, February 4, 2010

Main Liwat Kelentong "See Fools"



Pemuda tinggi lampai dan muda perkasa ini mendakwa dirinya diliwat oleh orang tua yang berumur 60 tahun, Tidak payah tulislah nama orang tua itu, semua orang tahu, lagipun pertuduhan kali ini bukan yang pertama, tetapi kali kedua. Jika betul, hebat lelaki tua itu kerana dapat “menewaskan” lelaki tinggi lampai dan muda perkasa ini, memang giler !!

Pemuda ini juga dikategorikan sebagai “mangsa” rogol merangkap mangsa liwat paling cool pernah saya ketahui. Tidak pernah lagi ada “mangsa” rogol/liwat yang begitu menonjol seperti pemuda ini. Mangsa rogol/liwat yang lain takut hendak tunjuk muka. Mungkin sebab malu atau trauma. Yang ini lain daripada yang lain.

Pemuda ini bukan sahaja mempunyai akaun fan-page di Facebook, malah menulis blog tentang perjalanan kesnya di mahkamah. Malah cerita pemuda ini turut mempunyai halaman di Wikipedia. Lebih hebat, pemuda ini pernah bersumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan mengaku dirinya diliwat oleh seorang tua yang berumur 60 tahun.

Walaupun 1Malaysia heboh tentang cerita “tiada penetrasi di tempat itu”, tetapi dia tetap “maintain” mempertahankan dakwaannya. Itulah yang membuatkannya lebih cool. Selalu Update Blog dan Aktif ber'Facebook', sempat jadi Fan Yuna lagi. Dan wajah cool beliau sewaktu di Mahkamah buat yg melihat jadi meluat. KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT . Kalau Takut Dipukul Badai..Usah Berumah Di Tepi Pantai. (sumber)

Anwar gagal tarik ramai penyokong
KUALA LUMPUR 3 Feb. – Usaha Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menarik para penyokongnya berhimpun pada hari pertama perbicaraan kes liwatnya tidak mendapat sambutan apabila kira-kira 50 orang sahaja hadir di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur di sini hari ini.... Berita Penuh. GAMBAR-GAMBAR KAT BAWAH NI MENIPU MACAM UTUSAN JUGA KOT..!!



YANG ADA 4 ORANG


YANG NI ADA 2 ORANG


YANG NI ADA 3 ORANG


YANG NI ADA 5 ORANG


YANG NI TINGGAL ANWAR SEORANG



Pagi ini prosiding perbicaraan bersambung dengan keterangan yang diberikan oleh petuduh secara tertutup atau lebih dikenali sebagai keterangan in camera. Setelah semalam fitnah dilemparkan, dibaluti cerita jijik, kononnya saya mahu lakukan perbuatan terkutuk itu, petuduh tanpa rasa malu dan takut kepada Allah SWT, menyambung memberi keterangan berasaskan skrip drama usang 1998. Tertanya-tanya samada sutradara yang sama digunakan untuk Fitnah Siri 2 ini. Saya dan Azizah pastinya tidak terkejut jikalau sutradara yang sama masih mengarah drama kotor ini. Cumanya drama ini juga merupakan satu tragedi buat bangsa dan negara. Rakyat menjadi hakim kebobrokan mereka yang sanggup menjadi alat regim zalim ini.


Anwar Ibrahim

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: