Saturday, October 3, 2009

-Perbicaraan Kes Beng Hock : Semakin Hari Semakin Kelentong





Semakin hari kita lihat algojo cuba untuk menutup kezaliman dengan pelbagai penipuan bodoh yangtak akan membodoh rakyat 1 malaysia yang sudah cerdik ini.Lihat lah betapa bodohnya tindakan para inkues cuba untuk memesong satu demi satu kenyataan dan bukti,dan para penyiasat pula cuba memesongkan perhatian kes ini terhadap perkara dengan harapan supaya "anjing - anjing" yang telah "menggigit" Teoh beng Hock sehingga mati tidak di siasat dan di dakwa.



Hari ini satu lagi "kelentong" terbongkar lagi,senang cakap "lain yang suruh di siasat,lain pula yang dia pergi cari" seolah - olah siasatan itu di lakukan oleh para penyiasat yang tak pernah pergi sekolah apabila hari ini Inkues kematian Teoh Beng Hock diberitahu bahawa DNA bodoh yang dikesan oleh penyiasat bangang pada blazer dan talipinggang Teoh adalah milik Gopala Muniam.

DNA tersebut dikenalpasti oleh ahli kimia, Dr Dr Seah Lay Hong milik Gopala yang telah meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya.


Dr Seah yang dipanggil semula memberi keterangan dalam inkues tersebut berkata pemindahan DNA itu mungkin berlaku ketika bedahsiasat ke atas Teoh dilakukan di Hospital Klang dalam keadaan yang sesak.

"Gopala mati dalam satu kemalangan jalan raya tapi DNAnya ditemui pada blazer Teoh"


LSS: Satu lagi siasatan paling bangang dalam sejarah penyiasatan Dunia Jenayah selepas siri penyiasatan "the spender for Hire" yang diorang dok cari DNA orang dah mati accident tu buat apa? bukan orang dah mati tolak beng hock ! orang yang masih hiduplah ! Beng Hock bukan mati kat atas jalan, dia mati dalam bangunan Palaza Masalam laahh Bodoh!! apasal Bangang Sangat !!!!


Ia dikenalpasti selepas Dr Seah melakukan siasatan kali ketiga kerana dua siasatan sebelum itu, gagal mengenal pasti pemilik DNA berkenaan pada talipinggang dan blazer tersebut.

Dalam siasatannya itu, Dr Seah menganalisa profail DNA 157 individu sebagai perbandingan, dan mereka terdiri daripada 14 pegawai dari Jabatan Patologi Forensik di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang, Pusat Perubatan Universiti Malaya dan Hospital Kuala Lumpur.

Turut diuji ialah 49 pegawai polis, 81 pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), dua pekerja pencuci, lapan kakitangan penyelenggaran dan seorang anggota keselamatan, serta tiga saksi.

Dua siasatan pertama gagal mengesan pemilik DNA dan dia ditanda sebagai 'Lelaki 1'.

Jadi yang kita nak tahu di mana hasil Ujian DNA yang telah di lakukan ke atas Penyiasat - penyiasat SPRM yang telah menyiasat Teoh Beng Hock? kenapa orang yang mati accident pulak yang dia pergi ambil ? jadi tak payah lah nak kelentong rakyat 1 malaysia yang bijak dan pergi sekolah ni...cukup - cukuplah tu main Wayang gambar kerana kita ni bukan lah bodoh sangat macam Parpu Kari dan geng - geng BPN kerana kalau bukan sahaja di kelentong kan yang Teoh Beng Hock mati terjun ke bawah malah Terjun ke atas dan mati di permukaan planet Zargus kemudian di temui di bangunan Plaza Masalam pun diorang akan percaya,kerana Rakyat boleh berfikir dengan akal yang waras......



LSS : Lepas ni nak kelentong inkues yang beng hock mati kat mana pulak ? Mati accident sekali dengan Gopala Muniam kat atas highway?

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: