Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, December 28, 2009

Biasa lah tu! Kalau MuNkeEe Dah berak depan pejabat, Beruk afrika pun takkan mengaku!

Pemuda UMNO tiada kaitan dengan desakan gerakan penyokong - Berita Hairan


Pemuda MuNkeEe Selangor menafikan memorandum yang dihantar kira-kira 20 ekor beruk afrika yang mendakwa mereka adalah pengundi PAS walaupun beruk - beruk tu tahu yang hari ahad pejabat di tutup dan mendesak parti itu keluar daripada pakatan Rakyat, semalam didalangi UMNO Selangor.Sebab kena pikir logik la bro! takkan majoriti pengundi PAS dalam negeri selangor ni ada 20 orang je????

Ketua Pemuda MuNkeEe Selangor, Suhaimi Mohd Ghazali, berkata dakwaan itu adalah percubaan untuk memburukkan imej United MuNkeEe sekali gus menimbulkan curiga dan kemarahan penyokong kuat PAS terhadap parti itu.Woitt!!! tak de nampak pun bebudak PAS naik angin sambil mengamuk kat depan pejabat PAS selangor kat tepi federal highway tuhh???

[DemoPP001.jpg][DemoPP014.jpg]


Kelentong MuNkeEe ni lagi, Yang mana Pemuda MuNkeEe tahu wujud perpecahan dalam PAS di negeri ini kerana ada satu kumpulan mahu PAS keluar daripada pakatan pembangkang dan ada satu kumpulan lain mahu PAS kekal dalam pakatan itu,ini kerana Mangkuk ni dah terlebih kelentong,mangkuk ni sapa??? bekas orang PAS ke??

Orang PAS bertelagah bukan sebab mahu PAS keluar dari Pakatan tapi dek sebab ada orang PAS yang pergi berbincang dengan geng United MuNkeEe nak jatuhkan Pakatan. "Ini gerakan orang PAS, sama ada atas inisiatif sendiri atau digerakkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menuntut PAS keluar dari pakatan berkenaan.

"Kita lihat ini hanya helah politik mereka kerana apabila mereka nak PAS keluar, kalau berjaya, mereka akan mendakwa ini adalah gerakan mereka dan kalau gagal, mereka akan salahkan UMNO" katanya kepada pemberita semalam.



PERHATIKAN DI SINI.


Ini adalah bukti yang mana mangkuk ayun ni kaki kelentong!



Pemuda PAS Selangor lapor polis himpunan haram


SHAH ALAM, 28 Dis.:-Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor (DPPNS) Isnin membuat laporan polis terhadap kumpulan yang menggelar diri mereka Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi PAS Negeri Selangor (GKPPNS) berhubung desakan kumpulan itu supaya PAS Selangor keluar daripada Pakatan Rakyat.

Timbalannya Ahmad Zaidi Abdul Talib berkata tindakan 20 anggota kumpulan itu semalam yang membuat demonstrasi di perkarangan pejabat PAS Selangor dan cuba menghantar memorandum mendesak supaya PAS Selangor keluar daripada Pakatan Rakyat negeri jelas menjejaskan imej parti itu.


"Tujuan kita buat laporan ini untuk bersihkan nama kita kerana individu terbabit 'menyamar' sebagai ahli PAS dan menggunakan nama PAS dalam perhimpunan itu.

"Kita tidak tahu siapa mereka kerana dari semakan yang kita buat (di PAS Pusat dan PAS Kawasan Gombak), kita dapati mereka bukan ahli kita," katanya ketika ditemui pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam hari ini. Turut hadir sekitar 50 orang anggota DPPNS.

Ahmad Zaidi juga tidak menolak kemungkinan perhimpunan itu didalangi Umno.

Setakat ini kebanyakan media alternatif melaporkan bahawa himpunan itu adalah didalangi oleh UMNO.

[tak+cukup+orang.jpg]




Kalau Macam tu maka sah lah demo beruk - beruk afrika semalam di dalangi oleh United MuNkeEe sebab persoalannya buat apa nak salahkan UMNO dalam kegagalan sesuatu Demo tapi kalau dah "teknik penyamaran" itu gagal menyerupai orang PAS itulah sebabnya kita mengapa kita Menyalahkan United MuNkeEe lah yang sebenarnya mendalangi Demo yang digerak kan oleh beruk - beruk afrika berkenaan.

Suhaimi berkata, MuNkeEe enggan masuk campur dalam urusan PAS dan kini terserah kepada mereka kerana PAS mempunyai masa panjang untuk memerintah Selangor.


[19557_1214379353401_1046323726_1569388_1115314_n.jpg]


Takkan Banyak ni je...kata ada 2000 orang






Fulamek!!!! Ini berita tergempar !!! 1 selangor kena tahu nih! baru aku perasan yang mana Tan Sri Khalid tu orang PAS rupanya bukan orang PKR ...mana Ronnie? mana Yaakob sapari?Macam mana aku boleh tak tahu yang selama ini PAS perintah selangor ini sorang - sorang !

Sepanjang tempoh itu, katanya, rakyat boleh menilai dan melihat kelemahan mereka sebelum membuat ketentuan pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

Beliau berkata, apabila kerajaan pakatan pembangkang runtuh di Perak, pembangkang yang bimbang perkara sama berlaku di Selangor menggunakan isu itu sebagai platform untuk menyalahkan UMNO dan mengalih perhatian daripada kegagalan mereka menunaikan janji pilihan raya.


[2.jpg]


Saperr...BARUA nie?? dia MuNkeEe Bahagian Mana?



Woitt!!! MunKeEe....siapa yang jadi kerajaan siapa yang jadi pembangkang? yang mana satu kerajaan ? yang mana satu pembangkang?

Di KUALA LUMPUR: PAS menyifatkan kumpulan Gerakan Penyokong dan Pengundi PAS Selangor yang mengadakan perhimpunan aman bagi mendesak PAS keluar pakatan pembangkang sebagai jenaka hujung tahun pasal kewujudan oraganisasi ini muncul secara magik tanpa pengetahuan pentadbiran PAS dan yang datang demo pun 20 orang bukan 2000.Pakaian dan perwatakan mereka yang tak ubah macam perompak pun turut di ragui yang mana itu di katakan penyokong dan orang PAS.


[DemoPP004.jpg]


Oleh itu Pada MuNkeEe - MuNkeEe kalau nak menyamar dan meng'kelentong maka belajar lah dulu dengan Jim Carey.......itu nasihat dari LSS

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: