Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, December 28, 2009

Ini bukan pengundi PAS ! Ini taik - taik cair si United MuNkeEe

[19557_1214379353401_1046323726_1569388_1115314_n.jpg]

Berikutan dengan penyebaran SMS layang dua hari lepas yang di dalam blog AMK Shah Alam dan Pejuang Pro Demokrasi maka hari yang di maksudkan bersamaan waktu yang di tetapkan semalam maka muncul lah lebih kurang 10 ekor beruk - beruk afrika yang dok terlompat - lompat tepi highway persekutuan pada ketika sedang masyarakat selangor sedang bersuka - ria di karnival selangor ria yang berada 1 km dari tempat mangkuk - mangkuk ayun ini terlompat - lompat.

Beruk - Beruk afrika ini mengaku mereka adalah ahli PAS dan pengundi PAS tapi yang pelik kalau di fikirkan kalau Undi PAS mesti lah Undi PKR sekali.Banyak kepelikan yang membawa pada Lawak - lawak antarabangsa kalau nak di nilai di sini.Apa yangt menghairankan dan yang me'lawak'kan ialah kalau mereka ahli PAS sepatutnya personaliti penampilan orang PAS pun kita sudah sedia maklum.

Orang - orang PAS kalau berdemo mereka akan tampil dengan berkopiah,memakai baju berlambangkan parti dan yang paling pasti sebelum berucap mereka akan guna pembesar suara.Selebelum berdemonstrasi orang - orang PAS akan berucap dengan menggunakan pembesar suara dan mulakan program dengan membaca doa.

Tapi yang ini kita boleh kesan yang mana beruk afrika ini adalah taik - taik yang di berakkan oleh geng - geng United MuNkeEe,lihat lah dengan gaya berseluar pendek,bergelang berambut panjang....ahli PAS ke tu??? takpe nanti aku tanya Braderr Awie Rockerss Jawa pemuda PAS kampung Kuantan ka..kah..kah..kah

Tapi yang paling pasti dan yang patut kita tahu pada setiap demonstrasi maka FRU polis dan SB - SB akan muncul dan trak - trak yang akan mengangkut para demonstran akan muncul tapi mana diorang??? kalau ada pun polis peronda itu pun sekadar menjeling jerrr...beruk - beruk neh.

[DemoPP001.jpg]

yang lawaknya kalau orang PAS angkat Banner pasti akan tunjuk muka tapi yang ini main sorok - sorok muka, Pengikut PAS biasanya berani dan berterus terang. Tapi mereka ini bagai perogol bersiri yang menutup muka di pekarangan mahkamah kerana takut dikenali tapi yang paling bangangnya kalau nak demo buatlah pada hari bekerja senang nak bagi memo bantahan bukan hari ahad, pasal hari ahad mana orang pejabat kerja,kalau ada pun cleaner pejabat

Woitt!!!! tak payah sorok muka lah,orang semua dah tahu korang adalah taik - taik yang di berak kan dari sebuah pejabat yang berpangkalan kat seksyen 11 sebelah pejabat TNB.

Justeru ramai yang yakin ini semua kerja orang United MuNkeEe yang telah sedaya upaya membuat pelbagai kerja gila untuk merampas kembali tampuk kuasa Selangor sejak lepas PRU ke-12 lagi. Mereka tak akan berpuashati dan akan terus berusaha dengan apa cara selagi BN tidak memerintah Selangor.

Malangnya demonstrasi semalam tidak diatur dengan begitu baik dan rapi, hingga usaha menyamar menjadi orang PAS mudah dihidu oleh sesiapa sahaja - hatta budak tadika pun pasti tahu bahawa pendemonstasi itu bukan orang PAS. Mungkin penyelaras demonstrasi itu tidak rajin buat kerja rumah sehingga drama yang mereka cuba pentaskan itu nampak sangat tak realistik. Sepatutnya untuk kelihatan benar-benar seperti demonstrasi PAS, skrip drama itu perlu diolah dengan teliti. Sepatutnya UMNO yang banyak duit itu boleh meminta nasihat pelawak-pelawak tersohor dunia seperti Eddie Murphy dan Mr Bean untuk membantu mereka menulis skrip dan mengarah drama demontrasi itu agar nampak lebih real.

eyy...Yo ! jangan lah buat lawak macam ni, kalau usin boleh kelentong botol dengan member - member masa kat club buat kita tak tahan nak gelak jadi janganlah di tambah lawak - lawak dan gelak - gelak yang sampai terbeghak...kah...kah..kah

Pesanan terakhir dari LSS buat semua beruk - beruk afrika dan yang akan jadi beruk,lain kali tolonglah jangan terberak depan pejabat PAS sebab nanti MBSA lambat datang bersihkan.

kah..kah...kah...kah

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: