Lagu Janji dicapati

Loading...

Wednesday, December 16, 2009

Orang gila Kinabatangan dapat Bini Baru





khttp://romantis.files.wordpress.com/2008/07/bung.jpg





Saya percaya berita angin yang saya dengar ini tidak akan menarik perhatian sesiapa pun. Ia mengenai tokoh celupar, ayam sabung BN dalam Dewan Rakyat dari Kebinatangan...oops...maaf, Kinabatangan yang bernama Bung Mokhtar Radin. Apa yang menariknya mengenai Bung Mokhtar ini? Tiada apa yang menariknya mengenai MP yang berusia 50 tahun tapi berwajahkan seorang tua berusia 65 tahun itu, kecuali keceluparannya, sehingga pernah digelar sebagai contoh 'ugly Malaysian'.




Dan apabila beberapa hari ini tersebar berita Bung Mokhtar berkahwin dengan seorang artis wanita bernama Zizie Ezette, siapa yang peduli? Dia punya pasallah nak kahwin dengan sesiapa pun, asalkan masih dalam kuota empatnya. Lagi pun lagak gatal Bung memang melayakkan dia berkahwin dengan artis muda yang sexy-mexy itu. Seperti Bung, Zizie yang berusia 31 tahun itu juga nampak lebih tua dari usianya, macam wanita 40 tahun, mungkin kerana tubuh aktress itu yang terlalu tembam. Tapi kulit putih melepak dan gaya manja disertai pakaian yang selalu menjolok mata itu pasti bisa mencairkan hati mana-mana lelaki, apa lagi lelaki yang selalu berlagak gatal...




Apapun, jika berita ini benar, selamat pengantin baru kepada Bung. Semoga selepas mendapat isteri baru yang masih muda seperti Ezette, MP dari Kinabatangan itu akan lebih cool di Parlimen dan tidak bercakap dengan gaya yang memalukan anak-anak kecil lagi.

2 comments:

MoCK said...

Ekau jeles ko? haha tak dapek com molot engan zizie tu hahah keno kobas dek Bung..

Hahhahahah!

LeeSlimShady said...

tak lah...tak lah...pelik bila diorang jadi kan budaya suke..berbini kan artis

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: