Lagu Janji dicapati

Loading...

Tuesday, December 15, 2009

Patutlah Mukharabat ni berhenti awal




Bekas Pengerusi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Ahmad Said Hamdan hari ini menafikan dakwaan beliau terlibat dalam kes salah laku dan penyelewengan kuasa berhubung kontrak pakaian seragam staf baru suruhanjaya itu bernilai RM7.5 juta.Memang Sah Ahmad Said tempah pakain seragam ni dari italy.

Dakwaan oleh Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam tersebut disiarkan dalam beberapa akhbar berbahasa Inggeris hari ini.

Ahmad Said dalam penjelasannya berkata, segala urusan tawaran atau penganugerahan kontrak pakaian seragam berlandaskan prosedur ditetapkan dan mendapat kelulusan khas Perbendaharaan tapi pelik macam mana harga boleg jejak sampai ke RM5.7 juta takkan buat uniform kat italy kot....tapi sememangnya kita sudah tahu,mangkuk ni ni dah pandai main kelepet - kelepet duit.

"Tidak wujud sama sekali isu penyelewengan kuasa atau salah laku dalam urusan penganugerahan kontrak tersebut.

"Dakwaan seumpama itu adalah jelas satu cubaan sesetengah pihak untuk menjejaskan nama baik SPRM serta diri saya," kata mangkuk ni lagi.


Patutlah kita lihat mengapa MuNkEeFuLL ni tergopoh - gapah berhenti awal,rupa - rupanya mangkuk ni kelepet duit buat uniform rupanya.Sekarang ni tengah 'stanby' nak larikan diri lah tu,jangan silap langkah takut nanti terjejak akan langkah Mike Tyson a.k.a Mat Taib .


Maka dengan itu terbukti ini lah masanya untuk siasat sampai mati atau campak mati dari tingkat 15.Mana - mana pegawai SPRM yang ada sekarang tolong jangan buat tak tau.

1 comment:

AJAI- Admin said...

Kematangan politik masih belum cukup bagi segelintir MP PR.Jikalau tidak episod baru akan berlaku.

Pakatan Rakyat perlu meminta MP yang gagal hadir tidak bersebab diminta memberi surat tunjuk sebab kenapa mereka tidak sensitif isu bajet ini.

Tahniah kepada Tok Guru Hj Hadi,DS Anwar Ibrahim dan Sdr Lim Kit Siang yang hadir hingga ke saat akhir. Keputusan BN66- PR 63 meresahkan Najib.

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: