Tuesday, November 24, 2009

Biawak yang Masuk Ke lubang bontot Saiful Bukhari?


Tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlakunya penetrasi ke dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan, inilah yang diberitahu di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pelik bin Ajaib. Bukti perubatan tiada. Habis tu yang si Saiful bahalol tu cakap dan hebahkan 1 Malaysia bahawa dubur dia kena saprah, siapa yang balun dubur busuk dia tu? Pelik Pelik!!

Ada sesiapa yang boleh tolong carikan bomoh, pawang atau tok dukun? Mungkin Bik Mama dah jumpa bomoh Kerala dia. Ini mesti bomoh Bik Mama yang sahkan dubur Saiful kena rodok. Ini mesti yang kontol kontot punya kerja, maka tiada kesan. Tak kan biawak pulak yang masuk. Nak siasat senang, cari laki mana yang kena queen control..?? Mama Penguin tau siapa kote kontot.




Confirmed Mat Monggol Kelentong





Dua pendedahan ini semakin menyakinkan rakyat bahawa konspirasi politik peringkat tertinggi memang wujud untuk mengaibkan dan menghalang kemaraan pemimpin rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berucap di hadapan lebih 5,000 orang, Anwar berkata beliau enggan untuk membenarkan sampel darahnya diambil pihak HKL kerana bukti DNA yang diambil polis dalam kes liwatnya 10 tahun lalu didakwa telah dimanipulasi pihak polis.


"DNA tidak berubah, darah saya (telah) diambil (dulu), mereka usung tilam (kes 1998), ambil darah saya percik atas tilam, jadi janganlah ulang tayang cerita ini," dakwa Anwar.


Pengakuan di bawah menjelaskan dan menyakinkan rakyat bahawa sememangnya ada sesuatu yang berbau Penipuan telah dilakukan oleh Timbalan Perdana Menteri, Najib Razak al-monggoli dalam hubungannya dengan pemuda yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Jika anda alami renjatan emosi, jumpa Mat Monggol
Kompleks Jabatan Perdana Menteri (JPM) di Parcel A yang menempatkan pejabat-pejabat Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri, Menteri-menteri di JPM, Ketua Setiausaha Negara dan Ketua Pengarah Bahagian Keselamatan Negara, antara lain, di Bangunan Perdana Putra.






Datuk Seri Mohamad Najib bin Abdul Razak, TPM yang berpejabat di Aras 4, Blok Barat, Bangunan Perdana Putra, Kompleks Jabatan Perdana Menteri. Bukan mudah nak jumpa tanpa urusan rasmi dan temujanji terlebih dahulu.

Adalah lebih sukar untuk menemui beliau di kediaman rasminya yang di kawal ketat. Seseorang itu tidak boleh sesuka hati pergi ke kediaman rasmi TPM untuk menemui beliau.

Menteri Kabinet juga tidak dengan senang sahaja boleh menemui TPM tanpa terlebih dahulu membuat temujanji.

Setelah Najib dilantik TPM, saya pernah hanya sekali ke pejabatnya di Aras 4, Blok Barat, Bangunan Perdana Putra pada tahun 2004 untuk menyerah teks ucapan sempena salah satu majlis Rumah Terbuka Malaysia yang dihadiri oleh beliau selaku wakil Perdana Menteri. Pada waktu itu saya bertugas di Pejabat Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Warisan yang berpejabat di Kuala Lumpur. Semasa berkhidmat di JPM sebelum itu, saya berpejabat di Aras 3, Blok Barat, Bangunan Perdana Putra (satu aras di bawah pejabat TPM) dan tahu mengenai kawalan keselamatan yang ada di JPM.

Oleh itu, saya hairan bagaimana seorang anak muda yang kononnya "traumatized" atau mengalami satu kejutan yang amat teruk dan renjatan emosi akibat kononnya di liwat oleh mantan TPM boleh dengan senangnya menemui Najib di kediaman rasminya yang dikawal ketat iu.

Adakah ini bermakna bahawa sesiapa sahaja rakyat Malaysia yang mengalami masalah yang sama boleh dengan mudahnya pergi sama ada ke JPM atau ke kediaman rasmi TPM untuk mengadu dan meminta bantuan seperti yang dilakukan oleh pemuda berkenaan?
Sudah tentu tidak boleh! Tetapi itulah alasan yang diberikan sendiri oleh Najib kepada pihak media yang ingin tahu kenapa pemuda berkenaan menemuinya. Sekiranya apa yang diucapkan oleh Najib itu benar dan betul, maka rakyat Malaysia yang mengalami renjatan emosi atau "traumatized" atas apa alasan sekalipun, pergilah mengadu kepada Najib sama ada di pejabatnya atau di kediaman rasminya di Putrajaya.

Saya tidak ingin menyentuh mengenai tuduhan liwat kerana ia sedang di siasat oleh polis. Saya melihat alasan Najib tentang kenapa pemuda berkenaan menemui beliau agak meragukan kerana saya tahu bukan senang untuk memasuki sama ada Kompleks JPM (Perdana Putra) ataupun kediaman rasmi TPM.

Saya pernah bertugas di Bangunan Perdana Putra dari tahun 2000 hingga 2004 dan tahu bahawa bukan mudah untuk orang ramai memasuki kompleks itu tanpa kebenaran atau mempunyai urusan rasmi yang ditetapkan lebih awal. Seseorang yang ingin memasuki kawasan Bangunan Perdana Putra perlu mendapat pas keselamatan dari Bilik Pengawal yang dilengkapi pintu pengesan logam dan kamera tv litar tertutup. Pihak keselamatan tidak akan mengeluarkan pas keselamatan sebelum mendapat pengesahan daripada pejabat yang hendak dikunjungi. Selepas mendapat pengesahan barulah pas keselamatan diberikan. Ini bermakna bahawa seseorang itu perlu membuat temujanji atau dijemput atas urusan rasmi dan tidak boleh sesuka hati meminta pas keselamatan untuk masuk.
Kawalan keselamatan adalah ketat.

Kawalan yang ketat juga dilaksanakan di kediaman Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri. Sesiapapun tidak boleh masuk tanpa kebenaran atau temujanji terlebih dahulu.

Oleh itu, bagaimana seorang pemuda yang "traumatized" begitu mudah memasuki kediaman TPM untuk mengadu dia diliwat. Kenapa perlu mengadu kepada TPM sedangkan TPM berkata dia tidak mengenali pemuda itu?

Sekiranya begitu mudah untuk menemui TPM di kediaman rasminya, maka eloklah bagi rakyat Malaysia yang mempunyai masalah supaya berduyun-duyun ke kediaman rasmi TPM untuk mengadu dan meminta pertolongan.

Pendek kata: Jika anda alami renjatan emosi akibat daripada melalui sesuatu pengalaman yang amat perit, menakutkan, mengejutkan dan amat memeranjatkan, jangan bimbang, pergi ke Putrajaya dan temuilah Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamad Najib bin Abdul Razak.

Itulah mesej yang disampaikan sendiri oleh Najib melalui media elektronik dan media cetak. Bagi pihak rakyat Malaysia yang teraniaya dan yang "traumatized" saya panjangkan ucapan terima kasih kepada YAB Datuk Seri Mohamad Najib bin Abdul Razak atas kepedulian anda.




Tetapi hari ini Berita Hairan melaporkan;



Tiada penetrasi, dakwaan liwat terhadap Anwar perlu dibatalkan





KUALA LUMPUR: Dakwaan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berniat jahat dan tidak boleh diterima memandangkan ketiadaan penemuan perubatan berhubung penetrasi, Mahkamah Tinggi di sini diberitahu hari ini.

Peguam R Sivarasa, yang mewakili Anwar berkata bukanlah satu perkara baru bahawa untuk melakukan dakwaan liwat mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan, penetrasi merupakan perkara utama dan teras.

Beliau berkata dalam kes ini, tiada bukti perubatan yang pasti bagi mencadangkan berlaku penetrasi ke dalam dubur pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.


"Berdasarkan laporan perubatan oleh pegawai perubatan dari Pusrawi yang mula-mula sekali memeriksa pengadu, dinyatakan bahawa dubur itu tidak berdarah, tidak cedera, tidak bernanah dan ia adalah bersih, kering serta kelihatan normal," katanya sambil menambah perkara itu turut disokong oleh laporan perubatan Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang menyatakan bahawa penetrasi tidak berlaku.


HABIS TU APA KE BENDA NYA YANG MENEROSOK MASUK KE LUBANG JUBUR SI SEPUL ?? BIAWAK KE ? LAGI SATU TAKTIK TERBARU DALAM DUNIA...MASUK KAN BIAWAK DALAM LUBANG BONTOT LEPAS TU TUDUH ORANG KATA DIA KENA LIWAT.......

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: