Sunday, November 29, 2009

Bila Doa Tok Guru Mula di geruni oleh United MuNkeE




Benarlah kata para anbiyak..doa itu senjata orang - orang mukminin,lebih - lebih lagi doa itu datang nya dari seorang ulama yang paling berpengaruh di dunia.Ingat tak kalau dulu doa rakan - rakan dari PAS seringkali di ejek dek geng - geng United MuNkeE,kata mangkuk - mangkuk ayun tu"orang - orang PAS neh sikit - sikit doa,sikit - sikit sembahyang hajat."

Tapi hari ini doa dari ulama - ulama dan rakan - rakan PAS kini benar - benar amat di geruni bisanya. Biasanya sebelum ini bermain kelentong demi kelentong yang di main kan dek geng - geng United MuNkeE yang menuduh tuan guru dan ulama - ulama PAS adalah pembawa ajaran sesat.Peliknya hari ini doa Tuan Guru pula amat di takuti.

Yang lawaknya pulak sebelum ini geng - geng United MuNkeE kata gagasan 1 malaysia yang di bawa oleh mat monggol di geruni oleh Pakatan Oposisi,tapi mengapa pula kini doa Tuan Guru pula yang di geruni oleh geng - geng United MuNkeE.

Apa yang di bimbangkan atau di takutkan sangat oleh geng - geng United MuNkeE akan Doa Tuan Guru? apasal? dah mula naik kecut ke?Inilah kemuncaknya. Bila orang alim mula memanjatkan doa sebagai senjata. Mungkin geg United MuNkeE terlupa dan terleka, doa seorang alim dan teraniaya itu disisi Tuhannya.

Sedang kan ulama "semak" United MuNkeE pun Harussss.....sunn juga turut mengelupur melontarkan 2-3 potong ayat.Apakah yaang sudah terjadi pada geng United MuNkeE? apa doa harusss..sunny taak leh tepis doa nik aziz ke?

Neh nak jawab sikit pandangan sial geng - geng barua united muNkeE dari berita hairan,Tun Guru berdoa kerana hak rakyat kelantantelah dirampas,oleh itu doa tuan guru utermasuk antara doa - doa orang teraniaya.

jadi kalau dah terasa menggelabah sangat tuh,mat monggol tolonglah pulangkan hak rakyat kelantan sebelum bala datang menimpa.Woitt!!!! pada sesiapa yang sedang atau dalam perancangan nak ke taiwan atau hong kong aku nak kirim tolong belikan aku DVD drama terbaru yang mana perjalanan ceritanya di tulis oleh Arnaud Dubus.

Nanti aku bagi duit...kah..kah..kah

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: