Monday, January 18, 2010

Kelentong stail Lawak Bangang




woi!!! gelak lah...gelak lah...kah...kah..kah





Makmal rasuah politik diwujud



Makmal Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) Rasuah akan mewujudkan satu lagi cawangan khusus untuk mengkaji pendekatan sesuai bagi memerangi rasuah politik.

Makmal berkenaan dijangka beroperasi tidak lama lagi dan akan turut mengkaji akta serta perlembagaan semua parti politik di negara ini.

Pengarah NKRA Rasuah, Hisham Nordin, berkata penubuhan makmal berkenaan sebagai menunaikan janji pihaknya kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Al-Monggoli ketika membentangkan taklimat NKRA Rasuah, baru-baru ini

“Jika tiada halangan, Makmal Rasuah Politik akan dilancarkan Februari ini dan kami akan memberi tumpuan kepada usaha membanteras rasuah politik,” katanya.





Tapi kelentong stail lawak bangang ni tidak langsung akan memberi faedah kepada sesiapa yang mempunyai sensitiviti untuk tergelak.Fail rasuah bertimbun - timbun atas meja dari Zaman BPR sehinggalah lahirnya SPRM dari tengah - tengah Dewan Rakyat.Nampak sangat ini semua adalah bentuk wayang merapu MuNkEeE - MuNkEeE yang dah tak kerja lain lagi.


Tapi bagus jugak sebab kita akan lihat beberapa mangkuk ayun akan jadi pengarah utama kepada makmal bangang ni ! mungkin yang akan di lihat Tok Mat Isa Samad akan jadi Chanselor sebab individu ini yang paling ideal yang akan di cadangkan.Ini lah wayang paling best yang mana lawak bangang di sertai bersama - sama jalan cerita bangang.


Makmal rasuah di wujudkan untuk apa? apa fungsinya ?


sebab Rasuah boleh di cegah dan di basmikan dengan penguatkuasaan undang - undang yang ketat,institusi kehakiman perlu di bebaskan dan tidak hanya menjadi hamba kepada geng - geng United MuNkEeE.



Mari melawak....yippie horray!!!



Tapi kalau haramjadah - haramjadah macam muhd taib,Khir Toyo a.k.a Wak Botox dan Khairy Jamaluddin pun boleh terlepas tak ada guna nya makmal rasuah ni.Tapi kalau nak buat jugak makmal ni maka putu mayam - putu mayam ni patut di cadangkan sebagai ;


tenaga pengajar kanan rahim tambi kecik,pensyarah luar VK linggam,pensyarah jemputan satu idris jusuh,pensyarah jemputan dua liong pkfz,pensyarah jemputan ulung madey,pensyarah jemputan ulung taib mahmud,pensyarah bahasa inggeris satu muhamad taib,pensyarah bahasa inggeris dua zainuddin maidin pensyarah sukan dan rasuah bergumpal azalina,pensyarah teknik rasuah moden khairy jamaluddin,pensyarah penyedap siti kavita kaur kah.... kah.... kah....


Maka Makmal ini akan jadi makmal badut antarabangsa.

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: