Lagu Janji dicapati

Loading...

Monday, January 18, 2010

Sorry lah MuNkEeE korang dah terlambat...bye...bye




Parti-parti komponen BN perlu berfikiran sealiran dengan minda masyarakat Malaysia hari ini kerana senario politik kini telah banyak berubah, kata Wak Din Debab.


Timbalan perdana menteri berkata masyarakat kini terutamanya generasi muda yang kebanyakannya berpendidikan tinggi mempunyai pemikiran yang berbeza dengan generasi terdahulu dalam soal politik.


"Sebab itu kita tidak boleh lagi statik. Kita tidak harus ikut cara lampau kerana cara lampau walaupun sudah berhasil, tetapi tidak lagi sesuai dan sebahagiannya mungkin tidak diterima oleh generasi baru," katanya ketika berucap pada majlis Makan Malam 1Malaysia anjuran United MuNkEeE Titiwangsa di Kuala Lumpur malam tadi.


Muhyiddin berkata golongan muda ketika ini mempunyai jangkaan yang tinggi terhadap kerajaan.


"Kita perlu mengambil kira tuntutan mereka. Sekarang tuntutan mereka jauh lebih tinggi. Tidak seperti masa lampau. Jadi kita berdepan dengan profil rakyat Malaysia yang berlainan,"katanya.


Timbalan perdana menteri berkata kemenangan tipis BN pada pilihan raya umum yang lepas dan kejatuhan empat negeri di tangan pembangkang perlu ditebus semula pada pilihan raya umum akan datang.


Untuk itu, katanya, parti-parti komponen perlu bermula daripada sekarang untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat terhadap BN dan bukan hanya bertindak ketika pilihan raya umum semakin hampir.


"2013 menjelang Mei jika saya tak silap adalah bulan terakhir penggal lima tahun."Biasanya perdana menteri tak tunggu sampai akhir. Jika mahu tunggu tahun itu baru nak mula, sorry...dah terlambat," katanya


LSS : Kaau macam tu maknanya nited MuNkEeE akan di ramal kan melingkup lah ye?? kah..kah..kah...kesian Parpu kari,perutnya yang boroi akan bocor jua akhirnya....

No comments:

Semak Waktu Solat Dan Marilah Sembahyang..

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country: